2017年9月7日星期四

逐漸進入北極圈 Day 12

Travelling Date: 31 July 2015 (Fri)

這天是超級移動日,大部分時間都是在交通工具上。
簡單講一講:
1.  Geiranger 坐巴士去Andalsnes
2.  Andalsnes 坐火車去Dombas
3.  Dombas 坐火車去 Trondheim
4. Trondheim 坐夜火車去Bodo




嘆左個早餐,再到屋前的峽灣作最後一望。然後,我們要打掃好間屋,把屋企還完原貌,因為我們沒有付清潔費(100NOK per day)。

我們慢慢拖著行李行去市中心的車站,聽講巴士會途經我們住的地方,但是我們都不敢搏,因為上唔到車就好麻煩。

12時左右,巴士準時到達。這程巴士是由Geiranger 去 Andalsnes,即是老鷹之路和精靈之路,車程3.5小時,車費260NOK。

巴士沿著老鷹之路一直向高山前行,到了一個觀景台,讓我們落車影相。



我覺得這程是觀光巴士,因為原本以為是中途站讓乘客去洗手間休息,原來是有美景欣賞啊! 當時又落雨又凍,我們快快跟好多人行,一路行都唔知去邊,其中兩位朋友行行下都打退堂鼓。我就把心一橫,一直向前走,終於見到個影相位,同時又見到彩虹呀! 真是好開心。 




最後一位朋友仔見下雨,時間又不多,連佢都不再去第二個景點。我就一個人跑跑跑去,因為時間好趕,第一站花了太多時間。原來這裡就是可以影到整條精靈之路。當時真係哇左一聲!!! 好震撼呀! 


影完相,以極速跑回停車場,跑到上氣唔接下氣。眾多旅遊巴中難以辨認,幸好朋友仔站在車前,好快就找到了。

落山這條路就真係考考司機的技術了。





慢慢行,安全至上,終於平安落到山谷了。

下午兩時半到達Andalsnes,我們就搵下四周圍行下,搵下有咩嘢食。



下午5時,坐火車去Dombas,車程約1.5小時。
沿途風光優美,又快又舒服就到達Dombas。


Dombas 是一個小小的火車站,附近沒有什麼好看,大家都坐在候車室等,幸好候車室有插蘇位可以义電,不過沒有wifi不能上網。
無無聊聊,唯有在外面行行企企,影下相。


這時已經是晚上7點幾,好似下午一樣。
終於等到火車來了,晚上8時上車,10:40pm到達Trondheim。

到了Trondheim,等一個小時(其實不用等太久,因為火車一早已經準備好,可以提前半小時就可以上車),23:40再登上夜火車,瞓一晚,明09:15到達Bodo。

這程夜火車是兩人一間房,我覺得自己去左first class,因為車廂房間的設施實在太好了。

每間房拍卡開門,走廊乾淨,雙人坐位。

房間內,每張床都放了朱古力,很窩心。有床頭燈,有义電位,最勁係有個手機插,唔怕瞓瞓下,手機會碌走左。


瞓上格床都唔洗怕,有條梯幫你爬上去。我最記得坐西伯利亞火車,一定要用手撐上去。

有兩個掛衣位,非常體貼。

最最最緊要係有洗手盤,有兩枝免費水,水杯,竟然有耳塞。哇! 我真係覺得一級享受,而且我從未試過瞓夜車,可以一覺瞓天光,中間沒有醒過,感覺好安全,火車好平穩,沒有大搖晃。

由Andalsnes一直坐火車去到Bodo,一共3程火車,其中1程是夜火車(2人一房),車費只是HK829,超值。



10 則留言:

  1. 嘩!西伯利亞的頭等車廂都冇咁靚呀。

    回覆刪除
    回覆
    1. 車箱內部真是超出了我的想像和預算!
      咦! 你有坐過頭等呀?! 幾時寫西伯利亞之旅的遊記呀?

      刪除
    2. 是呀,乜等都座過了。
      冩埋篇澳洲便開始寫西伯利亞了。

      刪除
  2. 高處影落去好靚!
    你高過彩虹呢!

    回覆刪除
  3. 廿年前我住過火車上的四人房,無洗手盆o既喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我們是住二人房,沒有4人房這個選擇。有洗手盆方便好多!

      刪除
    2. Gael: 魔戒feel形容得好貼切

      刪除