2013年9月27日星期五

出院了!

昨天,我可以出院了。前前後後等了六小時,醫生才有空處理我的case。

報告指出是狼瘡腎炎第四型,我多次問醫生是否嚴重,她都沒有直接回答,只說多數都是第三或第四型。那麼,治療的方法就是要自費食隻少d副作用的藥-MMF,還有每日25mg的類固醇。

國慶後,我可以重返校園了。

今次入院,發覺威記姑娘的態度非常良好,好好人,又肯跟你講笑,甚至連清潔嬸嬸的態度都有所轉變。唔知係咪去左新大樓,環境改善了,人的心情都唔同D。




2013年9月24日星期二

抽腎組織

今早,專業的抽血姑娘幫我打豆豆針,非常順利,一take過搞點,勁
好彩唔係醫生仔打豆豆針,我試過打兩次都唔成功。

然後,推去手術室抽腎組織,打痳醉針比較痛,抽組織時左右手都緊握兩位姑娘的手,雖然我不停叫哎喲,但都算順利,沒有想像中那麼差,不用吃止痛藥。

今天,要卧床24小時,原來條腰係好攰。大小二便都要在病床上解決。
                           
當我等候返回病房時,聽見隔離床傳來哭聲。她也是剛做完抽腎組織驗查,姑娘安慰她,原本她被實習醫生抽第一針不成功,要抽第二針,所以很痛!
                                                                   
我立即感受到幸福並不是必然,感謝主的保守,讚美主垂聽禱告,祂是我的隨時幫助

2013年9月14日星期六

紅班狼瘡復發了!

昨天覆診,譚醫生劈頭第一句就說復發,絕不會顧及你的感受,我like!唔會浪費我的時間!
生簡單講述病情:有蛋白尿2.3和貧血9.7,接著安排照肺、心電圖,23號要入院抽腎組織化驗,看看腎炎的屬於邊種type,有d驚…… 驚痛囉……

啊!學校還有很多工作尚未完成。 哈哈!幸好我朋友多,同事個個都兩肋插刀,萬大事都應該可以解決。只是我又欠大家一個大人情,真是不喜歡為別人添上麻煩!

食藥的生涯又再開始了。其實根據很多病友的經驗,停藥後,紅班狼瘡很大機會復發。之前停了8個月不用食藥,媽媽話已經賺左啦!
其實,我覺得自從四月生蛇之後,S.L.E.開始活躍,只是沒有太多表徵浮出來。

暫時要食類固醇25mg,再加另一隻藥(Hydroxychloroqine)

又要請病假(至少兩個星期)

2013年9月9日星期一

無左我的blog備份

星期六,我申請了 blog 備份,但過了兩天仍沒有收到email 叫我下載。

於是,我再去http://download.blog.yahoo.com/download 看一看備份完未。

竟然發現佢只用左3分鐘就完成備份,應該沒有可能吧!又沒有下載連結。




點算呀? 求救,求救.......................

嗚嗚嗚....................

2013年9月3日星期二

新屋地址


我的新屋地址: http://smarttravelbee.blogspot.hk/

正在超緩慢地更新中

得到大家的指點,原來圖片係唔可以直接copy過去

要save左先,然後再upload 過去新屋內

有排執

我都唔知點樣add到大家

搬屋前,請大家留言給我!

2013年9月2日星期一

搬家? Yahoo Blog 執笠

死啦! Yahoo Blog 要執笠! 點算?

我的擔心:

1. 跟大家失去聯絡,雖然我唔係成日留言,不過我係有睇大家的網誌!

2. 搬去邊度好呢?
   
   好似好多人轉去google的blogspot !

    yahoo建議的Tumblr 好唔好呢?

    我係電腦白痴,又唔識用html 來設計,最怕個blog難用! 唉......

3. 雖然yahoo提供<輕鬆搬家> 服務,但係我都係驚有d嘢無左,

    或者唔同左,真係有排執!


4. 又要重新學過一個新的介面,真係無時間呀!

    有無人可以指點一下,教下路?


    或者比個網址比我,等我study下!

  
   好頭痛! 好煩呀!