2013年11月30日星期六

Day 22 ~ Last Day in Moscow

Travelling Date : 12 Aug 2102 (Sun)

這天是最後一天在莫斯科,下午6點要到機場。先把背包寄存在hostel的common room,然後出外食個早餐。唔知點解,莫斯科間間hostel都唔包早餐? 

最後一天,當然要去紅場和克里姆林宮。我們抱著一絲的希望再去紅場一次,希望紅場的圍欄會被拆除。可惜,事與願遺!


2013年11月27日星期三

Day 21 ~ 新聖女修道院,跳蚤市場,地下皇宮

Travelling Date: 11 Aug 2012 (Sat)

這天,第一個觀光點就是要去新聖女修道院,因為上次(10年)錯失參觀時間,只能在湖邊欣賞。

由地鐵站一出就有指示牌,非常方便。

2013年11月25日星期一

Day 20 ~ 飛去莫斯科

Travelling Date : 10 August 2012

之前都影過這座國會大廈,但因下午背光! 所以這天,趁著早上仍有少少時間,便約了位朋友仔去"人民宮殿"補影一下! 其餘的兩位就繼續瞓多一陣。 由酒店會經過一個遊樂場,好似一個皇宮! 如果我d 契仔契囡見到,一定會很開心!


2013年11月19日星期二

Day 19 ~ Bucharest 羅馬尼亞首俯

Travelling Date : 9 August 2012 (Thu)

這天,由 Sighisoara 坐6:09火車去Bucharest 布加勒斯特,原定應該11時到達。不過,火車延誤了兩個小時。火車站的環境都算乾淨,感覺安全! 



2013年11月11日星期一

Day 18 ~ Sibiu 千眼之城

Travelling Date : 8 Aug 2012 (Wed)

這天,一大清早去坐火車去Sibiu,車程大約兩個小時,8時半左右就到了,火車沒有延誤。

由火車行入去舊城,非常容易!

Sibiu是Transylvania省一個主要大城鎮,有千眼之城的美譽。

2013年11月8日星期五

Day17~Sighisoara

這篇是google blogger開張的第一篇旅遊網誌!

由於之前仍有幾日的羅馬尼亞未完成,好想寫完佢,有始有終麻! 然後,再寫高加索之旅!

始終仍未慣用google這個介面,貼圖的時候沒有以前咁得心應手!

Travelling Date: 7 August 2012 (Tue)


這天,由Brasov 坐火車去 Sighisoara。車程大約2.5小時,車費38lei。



Sighisoara位於Transylvania省,在Brasov的西北面,在Sibiu的東北面,形成了一個旅遊金山角。

2013年11月6日星期三

我的搬blog方法

由於由 yahoo blog 直接 copy and paste 去 blogger,文字係無問題,但圖片的 link仍然存放在yahoo blog那裡,圖片會link去 blog.yimg.com。若果Yahoo Blog 正式執笠,所有圖片都會死 link,即時會死圖。

而我又係電腦亞毛,曾經試過續張相upload去 google 的piscasa相簿中,續張相改圖,但過程好痛苦,一個小時只做得5篇,簡直想死!

無意中搵到網友介紹一個又簡單又快捷的方法。可惜沒有記下網址。唯有自己再演繹一次! 

2013年11月4日星期一

手動搬Blog終於大功告成!

愚公移山的偉大工程終於完成了!

網絡上有blog友介紹了一個方法,把yahoo的文章連相片直接copy and paste去到google的文件中,原來相片就會直接上載到google的雲端。然後,把文章再copy 去blogger。這樣的方法快好多!

之前,都用左一個blog做testing,試用過blog友介紹用blogstran,再改html......一串睇到頭暈的過程。最後發覺相片都係死圖,最後都係要人手再執過! 好煩!

所以,最後我都係選擇手動搬家算把啦!!!

過程中,可以再一次看以前去過的地方,再一次回味一番,真係好似再去過一樣! 

我發覺:

我愛的國家都係意大利! 

第一次blackpack去歐洲就最難忘!

一個人去歐洲就最自由!

至於舊留言方面,都不能忽視! 我用Print Sc 的方法,再用小畫家把留言裁剪下來,然後再upload到相簿中! 幸好,我都不是太多留言,做過來都不會太辛苦! 

最後一句,條條大路通羅馬,不論用什麼方法,大家要努力!