2017年1月22日星期日

葉卡捷琳堡 (2) Day17

🚂🚂🚂 Travelling Date: 7 July 2014 

我們有一天時間"自由行",四人分成2人一組,各自找尋自己的興趣。晚上在餐廳集合,食完晚餐就搭火車去下一站。

我們2人在葉卡捷琳堡真係行左好多路,一是為了買衫,二是為了去參觀博物館。我都估唔到自己會shopping,買左俄羅斯國家隊專用品牌~Bosco的外套,真係好型好靚,而且有折頭,我著童裝都得,所以覺得唔算好貴,左諗又諗,終於都買左。

這裡都有一條類似莫斯科的Arbat Street,兩旁商店琳立,人流也比較多。



2017年1月7日星期六

葉卡捷琳堡 Yekaterinburg (Day 16)

🚂🚂🚂 Travelling Date: 6 August 2014 

天都未光就到左葉卡捷琳堡,個火車站好大,本來諗住搭巴士去hostel,但是最終都是搵唔到。唯有用plan B--搭地鐵,雖然出左地鐵站後,要行去hostel的路程較坐巴士遠,但是這是當是唯一找到的方法(除了的士)。由於清晨4點就要起身落火車,瞓唔夠,個人好燥,好後悔當初無接受hostel的安排,俾少少錢等佢地來接。