2009年2月7日星期六

好想去旅行呀!!!!!

好想去旅行!
去旅行!
去旅行!
去旅行!去旅行!去旅行!去旅行!

意大利!
意大利!意大利!意大利!意大利!

5 則留言:

  1. 我都是, 我都是好想去旅行.....但奈何身體不能配合呢....呢個願望睇怕要等多半年先得, 仲要自己好叻唔駛再出出入入醫院喎!
    [版主回覆02/12/2009 20:45:00]身體要緊! 無謂因一時興起,而失去更多旅行的機會.

    回覆刪除
  2. ME3, 我都是好想去旅行....悶到嘔
    [版主回覆02/12/2009 20:43:00]我看到Blog友的旅行相,又挑起條"引".

    回覆刪除
  3. 我本來隻腳仲係痛, 但係如果針灸之後無咁痛, 我都會去下台灣旅行, 短trip都好, 真係痛住咁行都要去呀, 哈哈!
    [版主回覆02/12/2009 20:44:00]台灣,我想去高雄,探下朋友.台北就唔想再去啦!

    回覆刪除
  4. 意大利, 真係百去不厭, 祝您好快又出發去旅行!! 
    [版主回覆02/12/2009 20:41:00]我好想去意大利的小鎮嘆下.

    回覆刪除
  5. 好呀!!  意大利好靚呀!  幾時出發?
    [版主回覆02/26/2009 22:41:00]4月出發,這次只可以去一個星期!

    回覆刪除