2013年2月27日星期三

Day 10 ~ 恐怖火車

Travelling Date: 31 July 2012 (Tue)


這天零晨時份,終於等到遲了個多小時的火車。
上到火車,立即找到我們的車箱,可惜不懂開這個門


正當我地好嘈地開門之際,有個好高大的火車職員(下文簡稱獄卒) 好爐氣咁走過來,


瞪大隻眼講d3^4k9fkw$d8!er54gf&n,一邊做手勢叫我地行埋一邊。


我地當然乖乖地舉起雙手,立即封住把口



入到房間,好鬼黑,又開唔到棧燈。


上格床就吊係度,無問題啦。


但下面張床係反左上牆,勾住左,我地又攪左一輪都唔識反番佢落嚟。


突然獄卒大力開門,好大聲"薯"我地。好悔氣咁幫我地反床!!!


獄卒大人你估我地想嘈住你咩(最慘佢間房係我地隔離) 我地真係唔識用D咁古老的嘢


之後,人有三急,有人需要去洗手間,不過,我地研究左好奈,都開唔到隻死人門


獄卒隻耳仔好勁,立即過來開左我地隻門,又"薯"我地。


我的朋友唔理佢,一支箭bill去洗手間。




好啦! 我地完全只可超輕聲咁講嘢,終於慢慢爬上床瞓!


好衰唔衰,上格床的同事唔小心張支水跌落地。


大件事,獄卒立即打開我地的門,我地一聽到開門聲就立即被驚嚇,本來瞌埋眼,都立即瞪起隻眼!


開門後,獄卒又"薯"我地,跟住就當然一輪嘴 xXyz#D&Lz,然後將支水擲向上格床的床尾!




我已經好眼瞓,唔理三七二十一,立即大被同眠。


我都唔知幾點,獄卒又開我地隻門,我地又被嚇親,真係好鬼死驚,原來係查護照。


我比左本passport,之後又大覺瞓。


事後朋友話比我知,原來火車停左3個鐘,都無行過! 我係完全唔知發生咩事!




早上起身之後,我地都仍然保持高度警覺,唔敢大聲講嘢,更加唔敢四圍行動,好似坐監一樣!



但係最大問題,就係我地都唔識開隻門。其中一個人都係撞彩先開到一次!


我死都唔信唔得,試左好奈終於找到方法開了,實在好難用文字容易


原來火車預定12:45到達Suceava,點知慢車,延誤了唔係一兩個鐘,係6個幾鐘


所以成6點半先到Suceava。原來安排左下午參觀的地方,全部取消!


最慘係,火車上的時刻表係寫火車會到達Suceava Nord,問左我多人都係話Suceava Nord


但係我地約左導遊係Suceava火車站等


於是,打電話和send SMS比導遊,話比佢知我地會在Suceava Nord落車


但係當導遊先生去到北站又見唔到我地,又打來問我地係咩地方


原來我地落車的站係Suceava,真係比佢玩死 浪費晒我D電話費!


好彩,導遊先生好快就到! 我地唔洗等好奈!




導遊先生好風趣,我地把慘痛的經歷話比佢知,佢只用一句來解釋 this is Bulgaria


死未?


火車站其實都幾靚,不過,心情欠佳,睇任何嘢都唔順眼







沒有留言:

發佈留言