2013年8月20日星期二

平安飛回港

其實正確的落機日期是上個星期三(14號)早上10時,但因懶就沒有update,係FB打了幾句報個平安就算!

當時香港正懸掛8號風球,我在莫斯科上機時,已打定輸數,多數都 land 唔到,可能會在廣洲 land。

但是俄航機司果然係駕駛戰機出身,名不虛傳,在天空中跟我們玩過山車,左搖右擺,時上時落,加上突然急降,令到全機人心跳加速,哇聲四起!

我們被編中坐最後一排,感覺特別搖晃。我就頂唔順,嘔了第一次。


當飛機平安著地,全機人都拍手,我就又再嘔第二次。

幸苦死人,在飛機上已經無食好多嘢,眼水鼻水一齊流,連黃膽水都嘔埋出來。

最後,航班竟然沒有延誤。勁!



講番這次旅程,實在非常寶貴。

有遇到艱難困局 ;

有勇闖冰川 ;

有直攀高山 ;

有好hea的時候 ;

有全天候坐車的時候 ;

結識了不少朋友 ;

在這裡玩充滿很多變數,就算Plan好了行程,都會有所改變。

總之,高加索這兩個國家是非常值得去。

無時間,只放少少相出來先!
 



                        





                                     



6 則留言:

  1. HI, TRAVEL BEE 整得好靚, 呾快攬定~~
    想請問是妳自己一篇一篇搬來這裡??
    還是YAHOO 點對點搬來??

    回覆刪除
    回覆
    1. 無錯係一篇篇搬過來! 我計過,如果每日搬5-10篇,應該兩個月左右搬完!

      刪除
  2. 嘩~~正喎...不過近排攪搬屋應該唔得閒寫嘢

    回覆刪除
    回覆
    1. 我仲有好多嘢想問你點整呀! 緊係無時間啦! 一篇半篇短短地都可以試下

      刪除
  3. 嗚嗚....自己一篇一篇搬, 想死 ><

    回覆刪除