2013年12月16日星期一

Day1 亞美尼亞首都 Yerevan

Travelling Date: 21 July 2013 (Sun)



這次,我們又係坐俄航,算一算已經是第三次了! 

今次的旅程只有我和惠C (兩個女仔)。不過,出發前,大家的身體都不好! 我的紅班狼瘡開始活躍,要食住藥去玩! 惠C就被賊人仆穿頭,要連十幾針! 所以我們都係受傷的人,都係hea住玩好D。

由於,我們要在莫斯科轉機,中間有9個小時,所以,我們在機場寄存行李(900Rub三件行李),然後坐機場快線(640Rub/p)出城,再轉地Metro(500Rub/20次) 去紅場。不過,天公不造美,刮起風,下起雨。以我的感覺當時的氣溫只有10多度,冷得我們滕滕震! 


在紅場上搭了一個高台,又有一大片花圃。原來是慶祝Gum百貨120周年記念。

我們只好在Gum百貨找間餐廳,食小小嘢,飲碗紅菜頭湯,保保暖!  這裡可以看到紅場之餘,還有Live Music ,琴師是個俄羅斯伯伯,他彈完後,還走過來我們張台,跟我們吹左一陣水,又請我們食朱古力! Nice! 
嘆完個晚餐後,就再返回機場! 坐多3個小時飛機便到達亞美尼亞Yerevan。早上5時,我們便到達機場,然後填表辦理落地簽證,不要相片,還有要唱當地貨幣,單次出入境AMD 3000(約6歐元),過程非常順利,關員沒有問我任何問題,只是她要問上司這個護照是否可以入境。我用較多時間等候,我的朋友就快得多了! 

我預約了airport pickup,其實原來機場離市中心很近,大約15分鐘就到hostel。這個機場原是是剛落成兩年,怪不得好有現代感!指示有當地文字又有英文!


我們到達hostel後,時間尚早,當然沒有房間! 只有在common room 坐下,刷牙洗臉,收拾下行李! 最緊要是有wifi上網,先向老公報個平安,而且在facebook update下自己的狀況! 因為我去這兩個國家,大多數朋友都唔知係邊度,我講左十次佢地都記唔到個國家名,或者以為我去左中東! 加上出發前自己身體不是太好,所以一定要公開地報個平安! 



18 則留言:

  1. 仆穿頭....去到定係出發前嘅事呀 ?

    回覆刪除
  2. 咁大片花圃好鬼靚呀!如果高處影落尼仲靚呵。

    回覆刪除
  3. 仆穿頭? 呢篇好似早前睇過噃⋯⋯
    俄航真係好平,首選!

    回覆刪除
  4. 原來Moscow, 同Yerevan咁近. 期待你之後既update.

    回覆刪除
  5. 新年快樂🎉身體健康
    輪到我去高加索了,又要來偷師。點解唔去埋阿塞拜彊嘅?

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為唔夠時間,唔想太趕。今年都飛唔到了!

      刪除