2018年5月21日星期一

哥本哈根的後花園 (Day 22)

Travelling Date: 10 August 2015 (Mon)

這天吃了一個豐富的自助早餐,便去火車站乘搭S-train的E線小火車去Hilerod,再接巴士直接去腓特烈堡(Frederiksborg Slot),落車後依指示牌步行就可達。全程大約花了一個小時左右。



腓特烈堡 (Frederiksborg Slot)有"北歐凡爾賽宮"的美譽。
入場費是哥本哈根卡包埋,不用再買票。


城堡前有個大噴泉,相比意大利羅馬的噴泉就有點遜色。
城堡建於1560年,距離現在有四百五十幾年,外觀看來都保育得不錯。原來城堡1859年的一場大火被燒清光,幸好嘉士伯啤酒當時的負責人J.C Jacobsen自願將城堡全面整修,所以覺得都好新吓。


皇宮其實都係來來去去都差不多,離不開有大廳、睡宴會廳、舞廳教堂..... 還有一幅幅的貴族人象畫。所以我都係好快就行完...影完...睇完... 正確來說係睇完都沒有任何印象。









相反城堡的後花園都幾靚。



離開城堡,由Hilerod坐半小時巴士到Helsingor,主要就係參觀Kronborg Castle,在2000年被列入世界文化遺產,城堡外有條護城河,利用大量石材建成,非常堅固。




由Helsingor 坐火車返去哥本哈根中央火車站,只需45分鐘。
我們最後行去步行街,搵到lego專門店,成為今日的亮點,因為我的荷包失手了。




考慮了很久,最後買左盒摩天倫返香港,要好小心hand carry上飛機。

6 則留言:

  1. 原來你都喜歡砌Lego,我見到會買淨色的磚,或者淨屋頂瓦片。

    回覆刪除
  2. 最後摩天輪係咪完好回港?

    回覆刪除
    回覆
    1. 當然啦! 個盒一D都冇凹
      上飛機時,空少突然upgrade我去Premium economy,可能見我有一盒大lego

      刪除