2014年8月17日星期日

22日旅程結束了

剛剛由俄羅斯回來。

你又去俄羅斯?

正確D係西伯利亞

由香港經北京去依爾庫茨克Irkutsk,去左貝加爾湖最大的島(Olkland Island),然後一直坐火車,中途玩了幾個地方,包括Krasnoyark, Yeniseysk ,Tomsk, Novosibirsk, Tobolsk, Yekaterinburg, Kazan,最後一站當然係Moscow.

這次旅程真是非常刺激,如中途被人賣豬仔,預定的士沒有出現。

遇到很多途人出手相助,很有趣。

語言上的溝通令人發笑。其實跟他們講英文或廣東話都是一樣。

地域上由東方步向西方,體會到人情味由熱情變冷淡,由村落走向城市,衣著由簡樸走向時尚。

21 則留言:

  1. 聽落好似幾過癮咁喎....

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實還有很多很多...... 不能一次寫晒出來

      刪除
  2. 西伯利亞鐵路我想去十幾年了,中途上落火車賣票溝通等等困難嗎?感覺治安如何?等追妳的遊記呀。

    回覆刪除
    回覆
    1. 一切順利, 你見我平安回來就知啦! 溝通永遠都不是阻礙我去的原因, 我在香港先買好了車票, 所以沒有任何問題.

      刪除
  3. A great trip. Waiting for your sharing. Is it boring on the long distance train across Siberia?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地每程火車都係過一晚夜,最長都係18個鐘,其實唔會悶,食下,瞓下又到站,而且周圍的人會同我地玩,尤其是小朋友

      刪除
  4. 我沒有去貝加爾湖最大的島(Olkland Island),等妳分享。
    西伯利亞火車之旅,大朋友和小朋友都很友善,讓人回味無窮。

    回覆刪除
  5. 我只知道你去貝加爾湖咋! 查實當年你去左西伯利亞邊個地方?

    回覆刪除
    回覆
    1. 2011年RUSSIA 14天免簽>>(Moscow – Kazan – Yekaterinburg – Novosibirsk – Irkutsk/ Listvyanka 貝加爾湖) > Ulan Bator > (FLT) Beijing

      刪除
    2. 搭完火車已經無時間玩......

      刪除
    3. 所以我要辦簽證玩足3個星期

      刪除
  6. 俄羅斯,我去個年仍然係蘇聯,只到過莫斯科,聖彼得堡,貝加爾湖一個鐘頭都冇,好想知現時變成點樣,等你寫blog!

    回覆刪除
  7. 正呀小蜜蜂! 你既行程先至係我理想西伯利亞鐵路之旅,而並不是一味只玩搭車,沿途風光一點都無咁受過

    回覆刪除
  8. Hello! Long time no see! 祝身體健康可以成日飛來飛去!
    呢一兩年都是去日本多, 所以少了看你的網誌, 不過仍會繼續支持你的網誌, 努力!

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係好奈無見! 多謝你的支持,仍然記得我!

      刪除