2017年1月7日星期六

葉卡捷琳堡 Yekaterinburg (Day 16)

🚂🚂🚂 Travelling Date: 6 August 2014 

天都未光就到左葉卡捷琳堡,個火車站好大,本來諗住搭巴士去hostel,但是最終都是搵唔到。唯有用plan B--搭地鐵,雖然出左地鐵站後,要行去hostel的路程較坐巴士遠,但是這是當是唯一找到的方法(除了的士)。由於清晨4點就要起身落火車,瞓唔夠,個人好燥,好後悔當初無接受hostel的安排,俾少少錢等佢地來接。





不過,食左早餐之後,個人充滿力量,即刻掃走晒D悶氣。我們行去唱錢,發覺原來有D美金有少少瑕疵,佢地係唔唱。行下行下,見到一大班小朋友走過,原來佢地去旅行/參觀。這個遊樂場的機動遊戲真係好...... 





經hostel預約左個的士司機送我們去兩個景點,比起參加當地旅行團更便宜,Rub1500(HK340),每人都唔洗一百蚊。

第一個地方就是歐亞交界點,左腳歐洲,右腳亞洲。我們的旅程終於到了歐洲啦,講到自己橫跨歐亞,好似好勁!😊

第二個景點是Romanov's Monastery,未代沙皇一家於1918年被殺後,有人為了紀念他們,興建了這座教堂。雖然結束了皇帝的管治,但俄羅斯人對舊日的皇朝仍然非常依戀。





好快就去完兩個地方,返到hostel就在附近行下。








5 則留言:

  1. Romanov's Monastery 有三間教堂?木教堂我喜歡。

    回覆刪除
    回覆
    1. 裡面有好幾間教堂,成為一個建築群,我都搞唔清佢地D名,有D仍然興建中

      刪除
  2. 歐亞交界點我都有去, 但其他地方印象好模糊.
    因為那天步行太多, 撐著天殘腳傷,痛到不想行.
    想起兩次去俄羅斯都伙係腳痛......><

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係行到傻,無辦法,地方大
      腳痛就唔好勉強,漫漫長路有排行

      刪除
  3. 為何所有相片都看不到?

    回覆刪除