2016年12月25日星期日

最後半日在Tobolsk (Day15)

🚂🚂🚂 Travelling Date: 4 August 2014 

一早先吃個早餐,唔好對它有太大期望,正常的供應,有熱食就已經覺得好正,唔好太高要求!



之後就去Kremlin附近一帶行下! 今天的天氣非常好,去旅行的時候,最鐘意見到藍天白雲。這個克里姆林宮是不收費的,入面有間教堂,又是唔洗俾$。



Kremlin是城堡的意思,所以可以清楚見到它有城牆和樓塔,而且它是建於高地之上。這座Kremlin是西伯利亞唯一的克里姆林宮,建於18世紀。中間是鐘樓,左右兩旁都有教堂。



克里姆林宮是軍事和政治的權力中心,所以一定有教堂,這是聖蘇菲亞教堂(1686年),隔離的鐘樓則建於1799年。教堂的內部好似好新,可能係剛剛番新完。








由Kremlin旁邊有條斜路,一直往下走,可以去到下城區(舊城)。雖然下城區真係人影都唔多個,但係有D建築好新,又唔覺有人住,不過點都搵到幾間教堂在左近。在香港生活"寧靜"似乎是奢侈品,但在Tobolsk似乎只得"寧靜"。






Archangel Mikhail Church 好似有工程進行,不準進入。

Zachary & Elisabeth Church (寫blog先知佢叫咩名😁),有D似歐洲巴洛克風格。


由下城區可以清楚看到Kremlin的完整城牆,樓塔,鐘樓和教堂。 







時間差不多,要回去了。路過見到一間餐廳,食左個午餐就返酒店取行李。


坐25分鐘巴士可以到達火車站(Rub16),沿路可以見到新城區的公屋,有型商場。原來人氣眾集在這裡。







這個火車站沒有什麼特別啊! 有好多火車站都有rest room,俾人瞓一晚,我就未試過,唔知係點呢? 這趟火車出乎之料有冷氣,而且車箱較新,下午5點上車,第二朝4點半就落車,都係瞓一覺就到葉卡捷琳堡(Yekaterinburg)。今次瞓3等艙,不過太多俄老又唱又飲,好鬼嘈。瞓左幾粒鐘,第二朝3點幾4點就要醒,個人好"炆"。落左車,天仍然黑,係Yekaterinburg火車站坐到天光先走。



4 則留言: