2017年9月28日星期四

坐船到了另一個世界Lofoten Island ( Day 13)

Travelling Date: 1 August 2015 (Sat)

火車準時09:15到達總站 Bodo。大家都好精神,因昨晚在火車上瞓得好好。

我們兵分兩路,兩人去碼頭,另外兩個人去Bodo的超市入貨。因為我們住的地方要行半小時才有超市,後來發現這個決定是不錯,因為島上的超市種類不多。

時間非常緊迫,只有一個小時,火車站行去超市需要10分鐘,超市行去碼頭要15分鐘,所以只剩下半小時入貨。我們一早想好買什麼,快快手就買完,而且早上排隊的人不多,加上急步行去碼頭,身水身汗,成功登上10:15的船,船票187NOK



天氣麻麻地,好大風,超凍,舺板上都沒有太多人欣賞風景。
船程要3小時,我們先食個早餐,船上都有個小食店提供熱食,我最想飲碗魚湯,可惜原來下午開的船才有供應,非常失望。退而求其次食條大香腸加薯條,有D熱嘢落肚係舒服D。

坐下坐下,不知不覺間就見到一個好大的島,心情好興奮,終於到了Lofoten Island。


落船後,就需要立即行去巴士站,千萬不要四處走,因為巴士的班次是緊接船期。巴士非常準時接載我們,搭巴士的人數不多,因為大部分人都是自駕遊。

上車跟司機直接買票,可刷卡。車程只需坐20分鐘,但車費就要40NOK,大約港幣$39,真係好好好貴! 

巴士是會經Reine,之後就會到Hamony,我們是住在非常寧靜的Hamony,只有幾間漁民屋。


我們非常期待的一刻,好似新樓入伙睇單位一樣。三房二廳,一間單人房,兩間雙人房,開放式廚房,煮食用具齊全,又可以讓我們的大廚顯身手。如果有焗爐就更完美了。



北歐旅行的時候想慳錢就要自床單及被單,好多地方都要另外收費,這裡就要100NOK一位了。雖然我要帶一個類似睡袋的床單,可以包住整個人,好似條香腸一樣。不過,之前在Geiranger用過,覺得唔太舒服,所以今次在這裡住4天,都係買啦!



有個露台,我們超超超......like。方便影日落,正! 


嘆左一輪,都要出外走走。雖然天色陰暗,但是我們都覺得好靚。來到這兒,出街就要多穿件衣服,我怕冷,所以要穿薄羽及防風外套,最緊要有條頸巾。



沿著海岸線一直行,只得一條馬路,一定不會迷路。走了大約20分鐘就會見到一間魚店,內面有新鮮的海鮮及乾貸。今早唔買住,睇定D先,今晚都已經有餸了。


之後,再一直向Reine的方向行,未到Reine之前就有間Coop超市,它是這裡唯一一間超市,這裡的蔬菜選擇不多,而且唔靚,但都要買。揀下揀下都買左5佰幾,足夠四天的食物。之前係Bodo超市又買左5佰左右,合共一千元,平均每人每日$62.5。哇! 好抵喔!!!

我們買了很多食物,行出超市就想到要行半個小時才返到屋企,真係好辛苦。行了幾步,立時見到有一輛私家車,只得司機一位,即刻豎起大姆指捷架順風車,竟然停在我們面前,而且他去我地方跟我們一樣,實在太巧合了。



4 則留言: