2018年1月9日星期二

由挪威飛進瑞典 (Day 18)

Travelling Date: 6 August 2015 (Thu)



在Bodo的酒店歎左個大早餐,就坐的士去Bodo的機場,車費99Nok(HK94),四個人share,每人只需HK23.5,值得花小小錢,因為真係唔知邊度搭巴士。

航班10:20起飛,一個小時前到達即可,需要在Oslo待一個小時轉機,13:45到達斯德哥爾摩。

落機後,就去顧客服務櫃台買3日的 TravelCard,每張230SEK(HK206),可以無限次搭乘交通工具。

由機場有幾種方法出市中心:

1. 搭乘Arlanda Express 每15分鐘一班車,20分鐘車程,價錢相當貴(288SEK),但節省時間。

2. 搭乘Commuter Train,每一小時兩班車,車程38分鐘,車費145SEK,就算用travelcard都需要再加$85SEK。

3. 在T5門外有Bus 583,每15分鐘一班車。到了Marsta,再轉火車去中央火車站,車程約40分鐘。用travelcard就可以免費。

我們當然選擇第3種方法,一來慳錢,二來又唔趕時間,三來行李又唔多,唔怕上上落落。

到了中央火車站再坐地鐵,綠線Stadion站行5分鐘就到酒店。這間酒店都是住開同一個集團的,所以都係包早晚餐,周圍都是住宅區,有間小型超市,環境寧靜。

在酒店休息一下就出外看看這個美麗的城市。由人氣稀少的Lofoten Island去到人多車多的城市,但是斯德哥爾摩真係幾靚,幾舒服,有另一番味道。相對挪威天氣較熱,我們要一邊行,一邊食住杯雪糕。

行左個圈,就返酒店食晚餐了。其實我頗喜歡酒店供應晚餐,因為我對食不是太高要求,又不會上網找尋穩世美食,行到邊食到邊,不用四處找餐廳慳左唔少腳骨力和時間,可以食完就上酒店休息,啱晒我呢D懶人。















10 則留言:

  1. 我都忘掉了當年如搭車去Arlanda 機場!!好似係搭BUS再轉車
    謝謝你, 又讓我重溫瑞典的時光. 哈哈.....

    回覆刪除
    回覆
    1. 我只係留在斯德哥爾摩咋,冇周圍去

      刪除
  2. 因為我對食不是太高要求,又不會上網找尋穩世美食,行到邊食到邊<-- 我同你一樣,不過另一半就是你所講,會上網找尋美食的人,所以我都唔使煩😅
    這爾天氣好好呀~

    回覆刪除
  3. 新年快樂!身體健康!😊

    回覆刪除
    回覆
    1. 新年進步,生活愉快,身體健康!
      新年期間去了旅行,遲來的祝福!

      刪除