2021年12月3日星期五

紅班狼瘡又再復發

11月5日覆診: 蛋白尿 1.3 

11月10日:抽腎組織,報告是第三型

用藥30mg 類固醇及MMF 

11月11日:出院 (同日早上,奶奶情況危急,call家屬到院)

11月15日(晚):自己左手手腕腫痛(奶奶情況轉差,經常抽筋)

11月16日:右腳腳底腳面好痛,需要借輪椅睇醫生 (下午奶奶安息主懷)

11月17-18日:右腳和手腕有好轉

11月19日: 6點就被左腳痛醒了,坐在sofa,開頭都行到幾步,之後連一步都行唔到,唔郁唔掂佢都劇痛,一行就差D要休克。一家人在家中,要等老公12點返到嚟,call白車入院。隻腳越嚟越痛,但冇腫只有腳面紅,比起抽腎組織和生蛇還要痛,今次真係痛到喊。

急症室都算快,照xRay,打類固醇和抗生

教會傳道人和團友都為我禱告,在未打止痛針前,痛楚真的有所減退。

因要等COVID-19 報告,要在11樓住一晚。最記得當晚是CCTVB台慶,真係一點力氣都沒有。六人房只住4人,好靜地瞓左一晚。

11月20日-21日:由於是星期六和日,我都未能見到風濕科醫生

要求醫生停打抗生素

11月22日:風濕科林醫生話暫時都不知腳痛的原因,因為用了高劑量的類固醇(100mgX3),把所有徵狀都消失了。醫生話一定不是腳底根膜炎,因為唔會痛到入急症室。痛風又唔多似,因為好少同時出現於幾個步位。而發炎指數由入院20,升到70,出院時就跌到16,我估都係隻狼作怪。

腳痛已不是重點,現在首要任務是醫個腎,因為蛋白尿升左1.9

11月23日: 醫生要提高類固醇份量到50mg,而我的情況又不是嚴重到再吊藥。所以可以出院。我都好想出院,瞓唔到,隔離床的亞婆不停叫飲水,對面床的亞婆就叫肚餓。

12月10日覆診,病假就直接到10號那天。

其實由上年年尾已經好忙,幫亞媽攪新屋裝修,放工後幫手湊住姪仔,幫亞媽賣大陸層樓。壓力再加上粗勞,唔夠休息就病發。而且本身已食到好低劑量的類固醇,每日5 mg。

所以到了4-5月,DNA 的數字是不斷上升中,只是沒有其他身體的徵狀。直到9月就開始攻擊個腎了。

雖然現時疫情不能探病,只可以在病房門口放收,我的供應都不缺乏。




 



6 則留言:

  1. 發病可能因身心疲憊,你要加油康復,唔好諗緊多。好返就可以繼續去旅行💪🏻💪🏻💪🏻

    回覆刪除
  2. 小蜜蜂努力加油呀,快啲好返又海闊天空💪🏾

    回覆刪除
  3. take care!! 多點休息, 快些康復, 加油!!!

    回覆刪除
  4. 小蜜蜂,祝你身體健康,新年快樂~一定要早日康復,等睇你的分享, 加油!!!

    回覆刪除