2018年12月31日星期一

我的2018

今年是豐收的一年

1.  今年去了三個大旅行,真是非常難得。以往一直都是最多是去兩次旅行,今年老公特別批准可以在農曆新年出遊,不用拜年,真是非常感激他給予我的自由。
     
農曆新年去了聖地(以色列)兩個星期,非常感恩。親身走在舊城中,聖經中的場面活畫在眼前,感受特別深。
在修道院住宿時,認識了一位義工婆婆,她真是我們的天使,幫了一個很大的忙。
由於個friend早走(無咁多假),我自己一個留在耶路撒冷,慢慢細味每個角落,非常享受。最後改變行程,住在一個猶太人家庭中,跟他們的三個仔及一個BB囡打成一遍。




復活節帶媽媽去釜山看櫻花,今次真係無心插柳柳成蔭。原本只是打算去首爾(因為想跟同事去,唔洗plan),後來覺得首爾已經去了幾次,不如坐"屍剎列車"去釜山。訂好了酒店才知道撞正花期,真是來得合時。

     
暑假去了愛爾蘭及北愛,當地的風景固然之美,但印象最深刻是當地的物價超平,join團都是廿幾歐一個,價錢比冰島平十倍。另外在超市買嘢,又係超平,有些貨品平香港一半以上。我們掃左好多貨--茶葉、食鹽、調味料、沙律醬、意粉、糖果、堅果......簡直想將整個supermarket搬返香港。我未試過行李喼咁爆。



2. 身體的情況都不錯,唯獨11月初因肚痛,零晨三點在洗手間休完暈倒(斷片),撞穿個頭,幸好我老公仍未熟睡,聽到"坪"一聲,出來把我扶起,即刻call白車入院,使了所有驗查,都找不到原因,最後聯左4針,瞓左兩晚醫院。
年尾紅班狼瘡定期返醫院覆診,譚教授看了驗血報告,指病情很穩定,她批准隔日食一粒類固醇,補腎丸可以停。


3. 今年教會的夏令會提早一星期舉行,差不多有十年無去,今年再次參加,已經沒有年青時期的興奮,反而來得平靜。
近幾年夏令會的詩歌都交由聖樂部揀歌,所以我都花了很多心機及時間去搵一些感動的詩歌。我很開心今年所揀的詩歌很感動人心,會歌花了很多時間去揀,最後揀了一首用普通話唱嘅會歌(史無前例),但效果很好,也成了今次令會中最喜歡的詩歌。


4. 自信主以來,第一次全年讀完聖經一次。原來科技真的會幫到我,我用了一個app幫我一個月一個月慢慢完成。感恩!

5. 我D契囡已經進入青春期了(中二),個個都大晒。不過,她們跟父母的關係就不太好,開始反叛。幸好她們對我如朋友般,遇到困難都會找契媽傾訴,約下我行街食飯。今年花了很多時間聽下她們的心事,疏導她們情緒上的問題。




32 則留言:

  1. 祝你新年快樂, 身體健康!

    回覆刪除
    回覆
    1. 祝你生活愉快,身體健康!
      原來你去左Dolomiti旅行,我暑假就會去這裡

      刪除
    2. 2018 都好多人去意大利。 Dolomites 好靚,另外推介lake Garda. 等睇你D靚相

      刪除
    3. 我冇時間去Lake Garda,所有時間都放在山區內,只分左兩天去Bergamo(好想去好奈)

      刪除
    4. 我喜歡Lake Garda 多過 Bergamo 😆

      刪除
    5. 因為我廿幾日都在山區,睇夠湖光山色,所以揀去Bergamo。如果有機會去米蘭,就會搭單去埋Lake Garda。

      刪除
    6. 廿幾日😵羨慕!!!
      Bergamo 都係山。 Dolomites 和 lake Garda 既 town 和湖景不一樣啊

      刪除
    7. 因為前兩年去瑞士加意大利,只排了7天在Dolomiti,覺得超正但太短!今年一定要再玩長d

      刪除
    8. 我都打算再去dolomiti. 我今次只排了幾天,團友又腳有事唔行得山

      刪除
    9. 我都希望自己隻腳無事,因為真係日日行山

      刪除
    10. 會唔會寫dolomites, 好想睇

      刪除
    11. 會,一定會! 2019年我再去Dolomites真係超正! 本來今年再去,可惜疫情去唔到了!

      刪除
    12. 去完又去,好似好正😍😍我都好想再去

      刪除
  2. 新年快樂,最緊要身體健康~
    愛爾蘭同北愛我都有諗過下年去,聽你講到物價呢,不得了~

    回覆刪除
    回覆
    1. Ireland 和 Scotland 我鍾意 Scotland 多D。 亦都因為我去Scotland 時天氣好

      刪除
    2. 銀仔: 新年快樂,身體健康,繼續追旅遊夢
      愛爾蘭同北愛現在有CX直航,當地物價真係平到你唔信,你識自駕更方便

      刪除
    3. 小月: 我都有諗過去 Soctland高地

      刪除
    4. Scotland 風景比Ireland 靚。 不過二地好難好天

      刪除
    5. 無錯,天氣好係好重要

      刪除
    6. 你睇下 「山旅行 」Facebook 有12 日Scotland 徒步團,不過己full 了,好似唔難行。

      刪除
    7. 小月:我有位uncle住在愛爾蘭,佢話一年只係得二十多天係晴天咋
      小蜜蜂:係呀,租車3-400一日咋

      刪除
  3. 新年快樂,身體健康!!
    Ireland 和 Scotland 之前我有攝友去完自自駕, 我都想去.等你出行程遊記!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 新年快樂,身體健康,多D去旅行!!!
      我只去左Ireland,唔好等我寫啦,我係比龜速更慢,愛爾蘭一D都唔難plan
      2019你打算去邊度玩呀?

      刪除
    2. Scotland 和 Ireland 都可以邊玩邊 plan. 玩到幾耐就返轉頭

      刪除
    3. 哈哈, 要忙完個大PROJECT. 返來先有時間PLAN SUMMER

      刪除
  4. Happy New Year!
    原來你今年也去了慶和站,仲咁少人,我1/4去時要埋車頭影相最少要排半個鐘,而且周邊勁多人~

    回覆刪除
    回覆
    1. 原來我地只差幾日咋,我4月4日一早由釜山出發,可能我在中返落車,直接行去慶和站,所以真係比較少人,排左兩三個就到我地影啦!

      刪除
    2. 我那天是滿櫻第一天,又是星期日,人多到針都插唔入,在市內塞車塞到行路快過坐巴士,不過余佐川的夜景燈飾好靚,人迫都值得去的。

      刪除
    3. 我冇留到晚上,因為下午開始下雨了!

      刪除