2019年1月5日星期六

經典: Golden Circle

Travelling Date: 20 July 2016 (Wed)

Day 5

這天只得大半天時間,所以安排參加Golden Circle 的一日團。計劃行程之前,都預計這個團吸引力有限,而且前兩日的風景實在太吸引。但是不去Golden Circle好似缺少左一D嘢,它真是雞肋,不過勝在團費夠平,每人ISK10500 (HK670) 。

早上七點就集合,早開始就早結束,下午3點就完。時間剛好,可以接駁去西人島Vestmannaeyjar。

第一站: 早餐位,參觀一間有機溫室種植場,有新鮮的蕃茄湯及麵包食,當然要自費 ISK950 (HK62),真心好好味。






第二站: Gullfoss (Golden Falls) 黃金瀑布,有彩虹就更靚。這個瀑布的水流真是很澎湃,不停有水花撲面。






第三站: 間歇泉 (Geysir) 一柱衝天,高度可達30米,大家正在等待爆發的一刻,準備好相機,在千鈞一髮之際就不停地按快門,並且會聽到四周都哇哇聲,好有趣,值回票價。




最後一站: 議會舊址 Thingvellir National Park,歐亞板塊和美洲板塊的交界處。不過,行完我都唔知塊板塊係邊,因為個導遊只係放羊,沒有跟我們一起行。講定集合時間就算,我地唔敢遲到,沿路乖乖一直跟大隊行導遊要好準時集合,遲到真係會鬧







旅程準時於3點結束,我們返回AirB&B拿行李離開。這間民宿真係超正,有兩間睡房,一間有兩張單人床,另一間房有張雙人床,好fit我們三個人的需要。除此之外還有一個大廳,飯廳及一個一應俱全的廚房,好乾淨,最重要係好寧靜。我地日日早出晚歸,晚上一定要有充足的睡眠。價錢方面真係超抵,每人每晚只需HK397。屋主又好好人,來回車我的朋友去醫院照X光,因她在香港落機場巴士時跌倒,手腕有些痛,安心D都係去醫院照一照,反正有買保險。

下一個目的地就是去西人島,由於去碼頭的巴士班次不多,我們一早預定taxi transfer。由住宿地點送我們去碼頭(Bakki Harbour),車程1小時45分鐘,收費IKS32400,三個人share,每人大約$700。司機好準時,中途加送一個景點,又係waterfall,好好人啊! 

非常順利到達碼頭,我們搭19:45班次,船程35分鐘,船票ISK1320 (HK85),跟我們去南丫島差不多。到了民宿都已經8點半,煮完晚餐又要快快上床啦! 明天又一早去玩。




12 則留言:

  1. 這間 B&B 不錯!! 黃金瀑布, 間歇泉 (Geysir) 正^^

    回覆刪除
  2. 兩日的風景實在太吸引<-- 除了這原因,我會覺得冰島近年大熱,Golden Circle出鏡率高,驚喜自然沒有較冷門的景點有嘩一聲的感覺,因為可能多了一份「預期之中」的感覺。
    程的士真係好貴⋯⋯

    回覆刪除
    回覆
    1. 你講中晒!果然係旅遊達人
      由於時間關係,無辦法之下唯有坐taxi

      刪除
    2. 又玩我,我唔認的⋯⋯
      只要大家真心愛去旅行,就會英雄所見略同~
      昨晚與一個旅行社攪手飲嘢傾談得知,現今那些所謂旅遊達人部份只是欺世盜名之輩,大部份是借贊助來搵食,出外合作取景時走遠少少都嫌辛苦。

      刪除
    3. 應該搵你去拍一輯,展示一下何謂真正的旅遊達人! 所以我好少睇由香港人拍的旅遊節目!

      刪除
    4. 旅遊節目那些主持,大部份是演藝界出生,什麼「旅遊王子」、周奕偉之輩,拍嘢果D真係演藝人先合適,我講嘢一舊舊,為人又低調,唔啱食呢行飯,你睇就算金庸倪康講說話都唔流暢就知🤪

      刪除
  3. 睇網上相片,有彩虹的瀑布,大多是早上或午後陽光斜照時的,跟團的話可能不可控制時間啦。

    回覆刪除
  4. 廿年前我去Gullfoss的時候,第一次見到雙彩虹,停留了幾個鐘也完全遇不到其他遊客,現在很難再找到咁少人又咁靚的地方了😢
    當年自駕,居然找不到歐美交界處~

    回覆刪除