2021年3月29日星期一

飛上天空的自由

 Travelling Date : 2 Aug 2016 (Tue)

在格陵蘭海陸空三樣都要玩齊,先滿足。因為我相信短時間都不會再來。

事前在網上預約好了坐小型飛機,早上10時在World of Greenland門口等人接去機場。

我們四個非常興奮,本來以為可以包機,誰料有多一人參加,她還被安排坐最前,飛機師旁的座位,我們又羨慕又無奈。

這段小插曲絕對不會影響我們的心情,因為我們真的左右兩邊觀賞壯麗的冰川,真是忙得很。




出發了,我要飛往天上。在天空上觀看,真是另一種體驗,獨特的地勢,白色一大片冰山,冰川,浮冰,真是很壯觀。而且天氣無得頂,影相就更美! 我就負責影相,另一位朋友就錄影。左右兩邊不停影。


























這次飛行時間大約1小時,價錢DKK2695(HK3287),平過一張單程機票去丹麥。而且我揀這款飛機是因為每個人都有窗口位可以看風景。



7 則留言:

  1. 回覆
    1. 係呀!現時冇得飛,唯有睇住相先,頂住先!

      刪除
  2. 真係好正呀, 睇過冰川, 未曾係上空望過.

    回覆刪除
    回覆
    1. 由上空望落去真係另一種感受,一大片白茫茫的冰川就在腳下,非常興奮。
      有機會一定要試下!

      刪除
  3. 小蜜蜂,好耐無見啦~
    我都好掛住格陵蘭呀!你程飛機遊好貴呀~ 有無啲可以降落架?

    回覆刪除
    回覆
    1. 當時都覺得貴,但坐完就覺得值! 有D可以在冰川上降落的,但我冇揀!
      真係好耐冇見,你仍在香港嗎?

      刪除
    2. 我在呀,不過下個月就出發去另一次人生大旅行啦

      刪除