2017年12月1日星期五

離開 lofoten Island (Day 17)

Travelling Date:  5 August 2015 (Wed)

終於要離開 Lofoten Island,今天的天氣都是不佳,多雲,但沒有雨。

我們吃過早餐就開始執行李,最後還要清潔間屋,否則要俾400NOK。我地慳錢至上,當然自己清潔啦! 要把整間屋還完,被單要放在門口旁邊,掃乾淨個地板,處理所有垃圾,其實都不太辛苦。四個人分工合作,好快攪掂。





由於我們不是自駕,要去碼頭只有坐巴士或的士。我們選擇後者,因為巴士的班次只有07:45 (40NOK) ,但10:30才有船。要在碼頭等2.5小時,天氣好就無問題,如果落雨就麻煩,而且碼頭附近沒有什麼好看。所以我們請職員幫忙預約的士,10分鐘車程,233NOK(跳錶,可以碌卡),每人58NOK,絕對絕對值得花多小小錢,又舒服又準時。

輪船十分準時,預早15分鐘就泊岸。船票每張187NOK,兩個小時就到Bodo。由Moskenes 去 Bodo,一日只有兩班船,10:30-14:30,14:00-17:15。當初計劃的時候,都考慮是否需要在Bodo住一晚。最後都是決定住一晚,因為怕萬一船期唔準,有任何意外趕唔到飛機就慘,唔想太大心理壓力。而且當天一落船就即刻飛,一來唔肯定Bodo碼頭有冇的士,二來要好夜先到斯得哥爾摩,反正都係返酒店瞓,不如在Bodo的酒店瞓,加上唔想夜媽媽搵酒店(雖然個天未黑晒)。

落了船,就拖住行李行15分鐘就到酒店。這邊的天氣更壞,落起雨來。幸好我們都有防風防水風褸,都夠頂! 

這間酒店的裝潢都不錯啊!




房間就標準兩張單人床,非常乾淨。在物價高漲的北歐,房價782NOK,每人約HK450包餐及晚餐,我覺得非常超值。


安頓了,未到食飯時間,我們就出外行一陣。其實都沒有什麼特別的景點,周圍逛下。





14 則留言:

  1. 我都會似你咁住一晚,以防交通有阻滯。

    回覆刪除
  2. 小蜜蜂, 想請問 lofoten Island 的船班如何看明, 看了很多次仍不太明白. 是否不日子有不時間的SCHEDULE?? 星期一至旺星期日也不同?? WHERE CAN I CHECK IT OUT??
    bodo出發,船停的碼頭 Moskenes
    http://www.torghatten-nord.no/english/default.aspx

    一人住一晚千多元太貴, A(奧鎮)那邊有HOSTEL, 但就找不到BUS SCHEDLE
    THANK YOU!!
    LONGBELL

    回覆刪除
    回覆
    1. 你邊個月去?現在所查的船期是由28.08.17 至 01.02.18
      夏天的船期表未出

      刪除
    2. OIC!!! thank YOU!! PLANNING WILL GO NEXT YEAR SUMMER HOLIDAY!!
      計劃中.

      刪除
  3. 我近來多了自駕遊,原因是真的慳了很多錢。尤其是一些小鎮,公共交通的不便,搭一程的士的費用,差不多已夠租車一天了。
    小蜜蜂,祝你新年嘅一年,身體健康~

    回覆刪除
    回覆
    1. 無辦法啦!我唔識駕車,無車牌!
      銀仔: 祝你新一年有更多遊歷的體驗,身體健康,生活簡單但愉快。

      刪除
    2. 多謝你小蜜蜂~
      咁有無衝動想去學車呢?我個另一半都係因為咁嘅原因而有衝動去學車咋~

      刪除
    3. 去學車啦,我都係近年才考到車牌和學識踩單車,真係可以去多好多地方,還可以在澳洲用車牌租船,體驗多好多嘢。

      刪除
    4. 我的朋友話,如果我識駕車就麻煩,一定有排都去唔到目的地,因為行一陣就要停下來影相。
      我都有考慮過,不過係香港生活根本不用駕車,沒有路面經驗,好難有信心在外地駕車,實在太危險!
      唯有搵D識駕車的朋友一齊去旅行囉......

      刪除