2008年7月17日星期四

睇中醫

昨天,我去看了中醫,其實只在想調理一下身體.

因為,近排有很多時食嘢都有作嘔的情況,而且心口有些痛.頭有少少暈.睡得不好.腰部非常疲倦,睡在床上感覺條腰就快斷.

醫師話我個胃唔係幾好,有胃氣.道氣唔係好順.血液上唔到個腦,個人好似浮下浮下,開了幾日藥.

醫師就叫我做穴位推拿,幫助我的血液循環.於是安排了一個師傅幫我做.

昨天是第二次用這個師傅,他說我的身體較弱,要慢慢調理,而且建議我游水或耍太極,幫助舒展根骨和對關節好.師傅話他的推拿是有醫療作用,我覺得佢的手勢真是跟其他人有些不同.兩個小時,好快就過.雖然有些部位真是好痛,但是都無辦法.只怪自己身體差.而且有些部位(膊頭)是已經勞損了,因為是職業病.師傅話我食類固醇對骨質有損,有些關節會較易痛.

昨晚,自己明顯覺得睡得好.因為以前我半夜一兩點都會醒一次去洗手間,昨晚就四時半才睡醒,而且條腰真是有明顯改善.

但是個心口仍然較痛,唔係好夠氣.

我預約了下星期(在旅行前)再睇多一次.

3 則留言:

  1. 保重呀 ,我都睇緊脊醫,暫時不能"咩"背囊.....
    [版主回覆07/22/2008 18:54:00]大家都要好好保重.腰骨係很重要,而且手尾好長.

    回覆刪除