2008年7月28日星期一

明天就出發啦!

明天這個時候,我應該飛到半空,向著歐洲大陸進發.


雖然不是第一次出門,但心情仍然很興憤和雀躍.

這次一行三人,古語有云,三人行必有我師焉.希望大家能彼此幫助和協調.

我的代禱事項:

1. 我希望能夠再一次在旅程中經歷神的同在和看顧,令我的旅程加上不少色彩.

2. 旅程能平安,特別在這個期間是減藥期,希望身體能受得住.

3. 個人的體力並不是在最好的狀態,容易感到疲倦.希望有好的睡眠能夠回復能力.

17天很快就過啦! 回來時再跟大家分享!

葡萄牙我來啦!!!!!



這首歌可以代表我的心情



Flying Free    曲詞:Don Besig

There is a place I call my own where I can stand by the sea
And look beyond the things I 've known
and dream that I might be free.
Like the bird above the trees gliding gently on the breeze.
I wish that all my life I'd be without a care, and flying free!

But life is not a distant sky without a cloud, without rain!
And I can never hope that I can travel on without pain.
Time goes swiftly on its way.
All  too soon we've lost today.
I cannot wait for skies of blue or dream so long that life is through.

So life's a song that I must sing, a gift of  love I must share.
And when I see the joy it brings,my spirits soar through the air.
Like that bird up in the sky, life has taught me how to fly
For now I know what I can be and now my heart is flying free.






沒有留言:

發佈留言