2009年7月17日星期五

就快出發啦!

距離出發的日子只有數天, 心情有點緊張. 可能這次是一次長途的旅行.

我都有點擔心自己的體力能否應付得來.

以往兩次暑假都是去17日, 這次去成29日, 我都驚驚地.

加上06年發病前都是去了一個月歐洲, 有D陰影.

而且波羅的海三國的日照非常長,  到晚上10時太陽才下山.

我一定要提醒自己不要貪心, 不要玩得太奈.

或者中午先睡一兩個小時,休息一下.

今天, 到了醫院見過醫生, 報告樣樣都幾好, 而且體重有少少增多了, 太好!

這次的行李都一如以往, 沒有寄艙行李, 只背著一個背囊上機.

醫生問我點解可以帶噤小嘢?

只要自己日日洗衫咪得, 我又唔洗日日穿唔同的衫, 我又唔係模特兒.

醫生就話: 好難想像!








沒有留言:

發佈留言