2012年3月6日星期二

身體不錯

踏入三月, 才寫下2012年的第一篇網誌. 

多謝大家的關心, 我一定要把最新情況告知大家了.

其實, 自一月開始, 已經重新上班了.

同事非常體諒, 工作雖比之前沒有那麼繁重, 但仍然有很多事情需要處理.

上個星期, 紅班狼瘡覆診, 報告非常良好, 只是白血球偏低.

四個月前減了藥, 現在只需要每天吃半粒類固醇.

另外, 癌指數都是很正常.

5 則留言:

  1. little bee, nice to hear you. 見你寫番blog = 生活上軌道 & 正常, 得閒多d update blog
    [版主回覆03/31/2012 09:56:21]真係好唔得閒! 今日才可以正式休息一下(復活節假期)

    回覆刪除
  2. 唔好意思,遲咗覆你(當然記得你同你個blog啦).部分原因前一排去了華東玩幾日,回來後亦有點事要辦.

    總的來說那旅程算不過不失,遲o的都會分享o下,有興趣的話到時可過來看看.

    回覆刪除
  3. Hello! Long time no see. 身體健康,可以上班值得高興,好好保重。
    [版主回覆04/17/2012 15:25:20]真係好奈無見! 我一返就忙到不得了! 我的意大利之旅都唔知幾時可以完成!

    回覆刪除
  4. 身體健康, 很替你開心呀!! 繼續保持良好狀況呀! 加油!! :-)
    [版主回覆05/30/2012 15:23:33]Thanks!

    回覆刪除
  5. Good to hear this good news, add oil!!!
    [Amybbb回覆05/31/2012 01:05:31]mostly ok, I just back to HK tonite, share the photos a bit later on ;)
    [版主回覆05/30/2012 15:23:10]thanks! How's your trip?

    回覆刪除