2017年2月6日星期一

Moscow 莫斯科 (Day20-21)

🚂🚂🚂 Travelling Date: 10-11 August 2014

坐了一晚火車,亦是最後一班火車,來到莫斯科的Kazansky火車站,立即轉搭地鐵去hostel。

由於第4次來到莫斯科,已經對它很熟悉。

第一日,主要去跳蚤市場購物。由於,其中一個朋友是第一次來,再加上有選擇困難症,所以全日都是在這個市場遊走。對於我來說,我都沒有太大問題,陪下佢買,自己又忍唔住又買,都幾開心。其餘兩位朋友頂唔住要走先,應該都係去睇博物館。

晚上,循例都要影下紅場夜景。


到了第二日,一定都要去紅場影日景。


然後,走一走以前沒有去的地方。補影一D以前影得唔靚的景點。






西伯利亞之旅到了最後一站,由鄉郊走向城市,由簡樸走向現代,由寧靜走向熱鬧。整整三個星期,花了HK16000,真係超低玩,火車票花了約三千,住宿花了約二千七,我自己帶了美金1300,全部洗清光,諗住短期內都唔會再來,一個仙都無剩。好彩咋,現在D盧布跌到亞媽都唔認得。


6 則留言:

  1. 我舊年去俄羅斯,由於盧布大跌,啲嘢超平,
    買咗一大堆手信,都喺HKD3000咋...。

    回覆刪除
    回覆
    1. 你就真係好抵玩,勁買都唔會覺得肉痛,足足平左一半

      刪除
  2. I like Moscow's magnificent churches and buildings especial the St Basil.

    回覆刪除
    回覆
    1. St. Basil 我都好like,但我仍未入去教堂內部參觀
      另一個我好鐘意的教堂係位於基日島的木教堂

      刪除