2017年2月9日星期四

格魯吉亞 ~ 人間仙景Ushguli (Day12)

Travelling Date: 1 August 2013 (Thu)

本來打算在Ushguli住兩晚,但由於我們對襪全濕,沒有帶襪更換,而且最靚的地方都去左,所以決定提早返Mestia。大約中午的時候,我們有車返回Mestia。

趁著還有時間,就再四處走走,影下相。天氣相當好,於是再去昨日行的山路,有雪山做背景,個景靚到呢......













昨日,我地就係咁樣行啦! D水是冰水,好凍呀!

行的時候,要睇路呀! 有好多牛糞和馬糞......而且一定要讓路。



影完之後,大滿足! 於是走去影下碉鏤。聽聞有間博物館,不過我都係無去,一來無時間,二來無心去搵囉。





這是我們住的地方,非常簡單! 有個小型的common room,上層有兩三間房和洗手間(好在有熱水沖涼),飯廳在地下嗰層! 


3 則留言:

  1. 宜家到處都唔安全,呢度算安全的地方嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 這裡是高加索山區,人口稀少,一定安全。
      至於首都人多的地方,我就不肯定,你知世事難料。香港隨時都會變得好危險

      刪除
  2. 山澗景色真美,純天然feel

    回覆刪除