2017年4月21日星期五

莫斯科的冷門景點 (Day 21)

Travelling Date: 10 August 2013 (Sat)

這天,決定去食個高級的早餐。Cafe Pushkin被譽為莫斯科最好的餐廳,門口非常低調。入面的格局真是令古色古香,好有味道。食物的質素都是一流,材料十足,其實我不太喜歡食蛋,但都覺得好好味。最重要是有杯我最喜歡的熱朱古力,當然coffee都好正(朋友話)。












之後,行下行下,誤打誤撞到了莫斯科現代藝術館,大門外都有很多有趣的藝術品。





館內參觀是免費的








時間差不多了,坐地鐵到Kolomenskoye Park,因相約了一個波蘭的女仔(在09年在波蘭結識的)一起同遊這個公園。這個公園相當大,而且多數都是本地人去,甚少見到亞洲面孔。



公園內最早的建築物--耶穌升天教堂(1532年)



這個公園面積很大呀! 

Palace of the Tsar Alexy Mikhailovich 建於1667-1672年間,是沙皇夏天的住宅。主要是招待沙皇的家人和外國的使節。由於日久失修,於1767年拆卸。這個是依照當時的設計圖再重新再建造,花了3年時間,於2010年完工。












7 則留言:

  1. 波蘭女仔咁啱又係去嗰度旅行?

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢係周圍去,識左個俄仔咪留奈D。

      刪除
  2. The reconstructed Palace is very beautiful.

    回覆刪除
  3. Cafe Pushkin我上次去一舉相機便被人喝停,話唔比影相😢
    我都係坐樓下近窗,食完才發現原來樓上靚好多架

    回覆刪除
    回覆
    1. 我真係唔知有樓上,唔怪得網上的照片我未見過啦!
      我用手機影咋! 唔敢咁揚!

      刪除