2017年4月13日星期四

離開亞美尼亞,重臨莫斯科(Day20)

Travelling Date: 9 August 2013 (Fri)

這天坐飛機離開亞美尼亞,進入另一個國度--俄羅斯。

中午機,都係call車去機場啦! 

亞美尼亞的機場都好新。


坐3個小時(大約6時)就到達莫斯科。莫斯科是一個不陌生的地方,這次住的hostel好近紅場,步行10分鐘就到! 而且難得有2人房,雖然要shared bathroom,但係我地都慣左! 只是莫斯科的hostel出名難搵,雖然在google map已做足功課,但是都是找不到,原來街名及門牌只寫在一個小小牌上。

上到hostel只有一位亞叔在登記處,以為佢好cool,之後證實係好好人。他要我們做registeration,當然要俾錢,我話之前去另外的hostel都唔洗做,當然亞叔係要堅持啦,超過幾多日就一定要! 算啦! 我唔想瞓街,小小錢解決左就得。

之後,在附近快快食個晚餐就去紅場啦! 就算來過好多次,都是永遠覺得唔影唔得。


 





2 則留言:

  1. Lonely Planet話現在Registration要在同一城市停留7天以上才要做的(2010年那時是3日),仲要唔計星期六和假期,即是最少9日以上。個亞叔可能唔知已經加長了時間。不過有人話警察會用冇registration 這理由來屈錢,所以要隨身攜帶火車票尾或旅館單據等等不在場証據。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我去左咁多次,都未試過俾警察查過!
      這位亞叔雖然好執著,但之後我們又得到他的幫助,又解決了一個大難題!

      刪除