2017年5月28日星期日

布道石 ~ Day 4

Travelling Date: 23 July 2015 (Thu)

在挪威旅行,早餐是非常重要,因為很多時午餐都是食得很簡單,一個三文治就解決了。所以酒店提供豐富的早餐,食飽先出門玩個夠,尤其是有水果更好。


今天的天氣不錯啊! 由酒店行去碼頭大約15分鐘。





這天,我們要親親大自然,舒展根骨。來Stavanger的目的就是行布道石。首先要到碼頭坐船去Tau,坐9:20的班次,再坐巴士。雖然買票的counter是朝行晚拆,但仍然可以用信用卡付款(每人Nok49,單程),好方便。



這些船是可以載車的,有個大鼻口,好有趣。


船程大約35分鐘,好快就到。沿途風景令人好有渡假的感覺,真是可以放下香港忙碌的節奏。不過,一出到大海就好大風,都是返回室內溫暖一D。



落船後,不用擔心,車站就在旁邊,而且巴士已經等候我們上車。巴士可以買來回車票(Nok130),大約半小時後(10:25)到達山腳,差不多全車人都落車。

巴士站旁有洗手間,一定要幫親一下。



花了兩個小時上山,其實都沒有想像中這般困難。雖然有些石頭較大,我們亞洲人腳短,比較辛苦。但當看到如此震撼的美景,一定值得。








山上的風景好震撼,整個呂瑟峽灣(Lysefjord)盡入眼簾。我們影了很多照片,唯獨找不到另一條路再上,可以從高處向下看到整個布道石。我的朋友已經不想再行了,坐在這裡食個午餐,影下相,都很寫意啦! 


山上的天氣都是變幻不定,食完午餐,天開始多雲。我們下山的中途,更下起微雨來。這個時候,gortex風褸就大派用場了。大約4時落到巴士站,不過,很多人在等車啊!


15 則留言:

  1. Very NICE!!! 一於跟你行程, 我又可以抄考~~~~ 

    回覆刪除
    回覆
    1. 你隻腳可以嗎? 行山都好甘呀!!!

      刪除
    2. 都有點擔心是否可行到上去?? 但如果去到, 點都要試下~~

      刪除
    3. 如果行唔到上山,就唔好去Stavanger,因為車程好遠,北面的風景一樣咁正

      刪除
    4. 北面的風景一樣咁正>>咁....好!!
      可否分享你個行程住宿!! THANK YOU!!

      刪除
    5. THANK YOU!! 不用急, 慢慢寫!!!

      刪除
  2. 第十八張嗰個位好似好得人驚咁喎.

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁都俾你發現到,勁!!!
      其實只要個人心理唔驚就得,慢慢坐到崖邊,唔算危險。

      刪除
  3. 勁畏高,但山上個view超級靚呀

    回覆刪除
  4. 靚呀 !!
    小蜜蜂, 過黎打個招呼先 ~~

    回覆刪除
  5. 你繼續寫啦,我時時來睇o架。

    回覆刪除