2018年5月2日星期三

北歐最後一站:哥本哈根 (Day21)

Travelling Date: 9 August 2015 (Sun)

這天吃過早餐就要坐火車去丹麥的首都--哥本哈根Copanhagen。火車是屬於高速火車,車程要5個小時左右。

火車上當然設施齊全,有wifi,有叉電插頭。由於下午1時半才到達哥本哈根,所以要預備午餐在火車上吃,當然就係打包多一份早餐,慳得就慳啦!





今次訂哥本哈根嘅酒店都幾傷腦筋,因為hostel的價錢根本就唔平,二人房的價錢跟酒店差不多,雖然住四人一房好平D,但四人share用洗手間都較麻煩,另外哥本哈根的酒店相比Stockholm和Oslo都較貴,又要平又要位置好(近火車站),選擇都不多了。最後揀左一間comment都不錯,由火車站步行5分鐘就到嘅酒店--Comfort Hotel Vesterbro,一間雙人房都要過千861DKK ($1137 只包早餐),幸好只住兩晚。




放下行李,在酒店休息一陣就出去。第一站是去tourist information center 買48小時的Copanhagen Card (499DKK),因為它包了很多景點的入場券及一次船河。

之後,慢慢行就到火車站對面就是市政廳,好熱鬧! 


丹麥當然唔少得童話大師--安徒生。

沿著步行街一直行,沿途都有很多街頭表現,充滿文化色彩。來到Copanhagen明顯比較熱,所以都要買杯雪糕食。在Copanhagen使用信用卡俾錢非常方便,好似當地政府計劃全面實施電子貨幣。



跟住google map 行下行下就好快到新港(Nyhavn),沿岸都是一列的酒吧和食肆,呢度真係旺過旺角。




之後,我們就開 Copanhagen card 免費遊船河。











2 則留言:

  1. 新港(Nyhavn), 見到你相片真的感受到你的說話, 旺過旺角~~~~好熱鬧啊!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 雖然人多,但唔會太迫,基本上人人都守規和禮讓

      刪除