2011年5月29日星期日

嚇死我啦!

由於上個星期持續發燒,請了4天的病假。

開始時,有咳嗽和流鼻水,頭兩日吃了第一個醫生開的藥都不能退燒。

星期一,轉了第二個醫生,醫生幫我做了個流感怏速測試結果都是正常。於是,醫生建議抽少少血驗下紅白血球。

第二天早上,醫生打電話來話個血沉降異常的高,可能是S.L.E.作怪。

於是,寫了封醫生信入急症室。

等了三個小時,終於見了醫生,竟然話無問題,又再開了止咳,收鼻水藥。

到了星期四,終於沒有微燒了,可以返工。

星期五,S.L.E.覆診,郭醫生話個驗血報告不錯,沒有發炎。發燒都係因為流感影響,但發燒對個病都唔好! 另外,就係個膽固醇都是有點高。醫生都沒有開藥,唯有介口,其實我已經吃得好清,這次要連海鮮都要介!

郭醫生真係好好傾,又問我生唔生,去邊度旅行,係唔係掉低老公去旅行,係唔係妹滿足這種生活......

好啦! 由專業醫生話唔係復發就安落晒! 其實,我個心已經做好心理準備,將會接受好多好多的treament。

唯有在旅行前都要好好休息。不過,真係有好多嘢要做 ! 要交一個報告,一個明年的計劃書才可以離開香港。



6 則留言:

  1. take care la!!
    [版主回覆05/31/2011 21:18:00]我欠你的嘢,真係唔知有無時間再做!

    回覆刪除
  2. Take Care , Take a rest .
    [版主回覆05/31/2011 21:19:00]Thanks! Keep pray for me!

    回覆刪除
  3. 身體緊要!好好休息啦
    [版主回覆06/01/2011 17:16:00]多謝你的體諒! 不過,有時間的話,我都好想繼續寫埋之前的俄羅斯和芬蘭的旅程,唔想爛尾!

    回覆刪除
  4. 身體健康為上,遊記慢點寫也沒關係.
    [版主回覆06/03/2011 21:33:00]這個星期已經回復正常了! 再沒有發燒,咳嗽都好得七七八八。不過,工作壓力實在太大,搞到瞓得唔好! 寫遊記可能是我減壓的其中一個方法。

    回覆刪除
  5. Take care!! 身體健康真係好影響一個人嘅心情, 如果寫 blog, 講下開心野可以幫你忘憂, 都好呀, 祝你繼續身體健康, 生活愉快, 同埋繼續去好多好多次旅行, 同我地分享見聞, 哈哈!!
    [版主回覆06/05/2011 22:05:00]好多謝你! 我會好好養好個身子直到七月中去旅行。這個世界真係有好多地方都想去!

    回覆刪除