2013年7月18日星期四

又再起飛

這次起行前,真係一波三折!

首先,出發前兩個星期,跟我一齊去旅行的C小姐被人扑頭打劫,後腦位置蓬了12針。

幸好,傷勢不嚴重! 真係不幸之中的大幸!

至於我,同樣在出發前二個星期,開始連續幾日微燒!

睇過私家風濕科醫生,佢話心,肺,肝,腎都沒有問題。只是胸骨有點痛,發炎!


但紅班痕瘡的指數就有上升的趨勢,有可能是輕微的覆發!


這個醫生是第一次睇,由於距離出發的日期只有兩個星期,私家醫院的驗血會快出報告,而且醫生都可以睇到我的電子病歷。

醫生開了消炎藥,及一隻控制較輕病情的藥! 吃了立即,第二天沒有發燒了!

今天,(過了一個星期),再要覆診!

醫生話有個病有小小活躍,不過,情況並不嚴重,可以安心去旅行啦!

***************************************************************************************************

講番這次的行程,我們兩丁友去亞美尼亞和格魯吉亞,最後在莫斯科玩幾日,再回港!

整整25天行程,希望一切順利,求主保守各人的身體和安全!

有很多朋友問我今年去邊?

十個有九個都唔知這兩個國家在哪裡!

 這幅地圖唔錯!




由於,家中的電腦死左! 不能繼續寫完"羅馬尼亞",希望唔好爛尾收場!

7 則留言:

  1. 回覆
    1. 你都係無用google+,其實我都唔想用,好似多左個facebook。
      我想請教你,你點樣可以在你的名字前,改左張圖?

      刪除
    2. 已經知道點樣左圖了!

      刪除
  2. 我想請教你,你點樣可以在你 FRONT PAGE : "我的關注blog友"攔??
    今晚攪左成晚我都攪唔到!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我係(版面配置)的(新增小工具)內加入(網誌清單),之後再按(加入清單),把blog友的網址加入去,然後將個標題改名。

      刪除
  3. 咁快安頓好啦!來打個招呼先...

    回覆刪除