2016年12月10日星期六

進入古城Tobolsk(Day14)

🚂🚂🚂 Travlling Date: 4 August 2014

火車準時於早上6:30到達秋明(Tyumen)。這個火車站好悶,沒有什麼特別。不過,我們要在這裡等3個鐘,轉火車到下一個落腳的地方--托博爾斯克(Tobolsk)。




由Tyumen坐三個半小時左右就會到達Tobolsk。這次當然坐3等艙,而且不用買被鋪。時間過得好快,因為這次可以在火車上同D小朋友玩下! 我們利用google translate跟他們溝通,原來他們從未見過中國人的面孔。所以一開始時,他們好怕羞。當我們請佢地食糖,先能打開中間的牆。最後,我地仲攬住一齊影相,超開心。









火車大約一點到左托博爾斯克(Tobolsk),由於資料不多,只知道要坐1號巴士入舊城區。火車站外只得一個巴士站,跟大隊行就得。巴士車費Rub16(HK3.6),車程25分鐘,所以唔好諗住行入去,而且一架的士都見唔到。

事前已經手抄俄文的地址,上車後,問一問乘客和車務員,他們都很樂意指示方向。最終都能平平安安到達酒店。無錯! 係酒店,佢係我地整個旅程唯一一間住的酒店,因為當時Tobolsk係沒有hostel的,酒店選擇也不多。現在去booking.com查一查,開了幾間hostel和酒店啦!

酒店位於舊城區的核心範圍,旁邊有間教堂,外表都唔錯!一間雙人房一晚Rub4040(HK918),好貴呀! 其他地方的住宿一人一晚都係百幾至二百幾。由於這裡沒有其他選擇,無辦法啦! 

我們只能住一個晚上,要好好享受啊! 講到好似好慘,其實我和我的朋友對住的要求都唔係好高,只要乾淨和寧靜就可以。不過,我的朋友晚上開左個窗,就有蚊飛入去,成晚無覺好瞓。









6 則留言:

  1. HK918真係貴喎.包唔包早餐㗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 無辦法,當年酒店的數目真係好小,所以房價偏貴,它是包早餐,尚算豐富

      刪除
  2. Hello! 小蜜蜂.
    好耐無入嚟參觀你個blog啦!
    身體可好? 幾時再飛?
    最緊要保重身體呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哇!真係好奈無見!身體都算不錯啦!keep住年年去一次旅行。
      Plan左出年復活節會去韓國,暑假去瑞士和意大利
      你去左邊度玩呀?

      刪除
  3. 小朋友好可愛,我都會同佢地玩o既呢.

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢地好慢熱,好在手中一些糖果請佢地食

      刪除