2009年4月21日星期二

Bologna~Day1(A)

Traveling Date: 9 April 09 (Thu)

我坐Air France到Prais轉機, 轉機的時間只得一個小時20分鐘. 由於班機遲左15分鐘.中間又要排一條長隊過關, 我見情況危急, 我已經不停地向前Zip位, 幸好問到一個女人, 她話你向排隊的人講, 他們會讓你. 於是我就一支箭衝向前, 而且不停地講唔好意思, 我十分趕時間. 出了關後, 以最快的速度向Terminal 2D奔去.真係好喘氣. 我一路跑, 一路唸. 如果我老公跟住我一齊, 一定不停咒罵我. 問我點解會這樣. 最終, 我都能順利上機.

坐左十幾個鐘頭機, 早上九點就到達Bologna機場. 由於我沒有寄艙行李, 話咁快就上到機場巴士, 上車後問司機幾時落車, 當到的時候他會通知我.

我在車上的心情已經很興奮, 這種心情很難形容. 我覺得係有種好relax的感覺, 周圍沒有太多人, 沒有高樓大廈的壓迫, 看見很多綠色的植物, 一大片綠油油的草地. 這種感覺究竟是什麼?
下了車, 在街上左走走, 右走走, 都是找不到酒店, 我知道應該在這裡附近.

之後問個郵差, 他就手指拍前面的方向. 我之前已經找過, 條街名都唔同, 再去看看. 原來我的街名是簡單版, 路版的是完整版. 我一看前面幾個字都唔同, 就唔再睇落去. 就係咁樣就學多一樣嘢!


我行左四層樓才到, 而且他們的樓底很高. 一層都轉左三次彎. 其實這裡是有電梯, 不過我又唔感搭.行到上去, 氣都咳. 到了酒店了,個意大利太太見我不停咳, 就比杯咖啡我飲. 唔洗錢呀! 另外有個識講英文的女仔安排所有的事情.


雖然洗手間在外面, 但有三個, 完全不會有擠塞問題, 非常乾淨, 而且唔會變成swimming pool. 另外在房間都有個洗手盤, 好方便.
    
    
       間房都唔錯, 個景都幾好, 最好是內院, 夠靜!



之後, 我就去舊城區逛逛.
進入廣場一眼就看見這個用青銅鑄成的巨大海泉噴泉(Neptune's Fountain)


噴泉的四角都有個海妖, 每個女妖的乳頭都能噴水. 水泉旁邊的小朋友你就好啦! 細細個就可以接觸到這兒的藝術品.


噴泉的對面有展覽, 這張Poster究竟講什麼, 我就唔知, 我只懂得其中一個字:Childhood


走入廣場就會看到San Petronio 大教堂, 它在1930開始建造.


大教堂前的Maggiore廣場, 這天的天色多美!


Podesta宮殿是個典型的文藝復興下的建築, 最特別的是它的中世紀古塔不是建在地面上, 而是建在拱頂的柱子上. 它只在展覽期間才開放.


正前方是D'Accursio Palace--Town Hall. 裡面有個藝術館. 我就無入去, 如果入去應該可以從高處俯瞰這個廣場的美景.


在廣場旁邊有條小街, 原來有個小型的Market.


我都有買番茄仔, 不過唔記在歐洲買嘢, 係唔可以由你揀, 所以我一伸手去店一店, 就比用話, 立即縮手.


待續......









      



沒有留言:

發佈留言