2009年4月28日星期二

Dozza~Day2(A)

Traveling Date: 10 April 09 (Fri)

早上, 先在Bologna食個自助式的早餐, 攞完嘢食就要回自己的房間進食.

他們話早餐七點半有得食, 其實只有一個大嬸預備, 等齊佢拿出所有食物, 都要八點.

這個早餐有生果和乳酪, 好正, 而且中間有糖霜的飽是他們親自焗, 好好味!




食完早餐, 就向巴士站出發, 朝向Dozza進發.


Dozza 就個小小鎮是一個 painting villlage. 由於網上的資料有限, 連Lonely Planet 都沒有介紹. 但我又很想去. 幸好我訂的意大利民宿幫我解答所有問題.


首先要解決是交通的問題. 如果我唔駕車, 真是很複雜.


我由Bologna先坐 Bus101, 在中途站Toscanella下車, 然後再轉乘 Bus147到Dozza Imolese.
但是這架Bus147是要預先打電話去 Book, 幸好屋主知我唔識講意大利文, 當我決定好那一個班次, 他就幫預訂. 終於都攪點我最煩的交通問題.


當我到了Toscanella, 過程都很順利. 我在一間蛋糕店喝了杯朱古力奶, 不過超甜. 順便借個洗手間和問巴士站是不是外邊的那個.


在等巴士的時候, 我遇到有位中國人, 他是在附近打工, 他說現在較難找工作, 因經濟不景. 另外我發現原來有很多內地人在這兒生活, 但他們都不懂說意大利文, 遇到有事要辨就找朋友幫助, 雖然他們在歐洲生活, 但不現得開心.


時間差不多了, 我見前面有架小型巴士正駛前來. 忽然, 有架私家車停在我前面, 問我是不是xxx,當然是無認錯人, 原來他就是男屋主, 親自駕車來接我, 令我大吃一驚. 屋主說我不能肯定有沒有空來接我, 故沒有事先同我講, 他給我好大的驚喜!!!



這個星星就是巴士落車的地點, 向前行100米, 就會現在城門口, 過了第二度門就有個小空地. 他的家就在旁邊.



這是屋主的門口, 他在車上強調這是一個非常細的一個鎮, 不過, 我真係唔介意.
入了屋後, 他們交待了一切. 然後我同佢講可否幫我明天Call定部的士. 我唔想轉兩次巴士, 如果有任何延誤之後的行程就會出現很大的問題. 不過, 屋主同我講明天佢的女會車我去火車站. 哇! 慳左15歐.


入到自己間房非常興奮, 完全是意大利 Feel的屋企,


哇! 好正! 一個人瞓超大! 隔離仲有間比小朋友瞓的房, 有張小型單人床.



我研究過這個火爐是真的.



屋頂的橫樑全是木造



衣櫃是用鎖匙關上, 打開就散發陣陣清香         台上的擺設都是屋主的心思



仲有枝香水                        床頭的小台



從窗外看到就是一個小小的Square, 已經看到牆上的油畫



屋舍有個露台, 向外一看這樣的景致, 怎會有煩惱,怎會有壓力呀!


我唔記得影埋個厠所, 佢個洗手盤是裝在張木台上個種, 毛巾架是木造, 而且是座地式!
而且仲有個風筒, 可以吹個靚頭. 平時的我甚少吹頭, 現在時間多, 當然吹下啦!
另外, 我肯定佢地的厠所仲乾淨過我屋企佢個.













沒有留言:

發佈留言