2013年11月4日星期一

手動搬Blog終於大功告成!

愚公移山的偉大工程終於完成了!

網絡上有blog友介紹了一個方法,把yahoo的文章連相片直接copy and paste去到google的文件中,原來相片就會直接上載到google的雲端。然後,把文章再copy 去blogger。這樣的方法快好多!

之前,都用左一個blog做testing,試用過blog友介紹用blogstran,再改html......一串睇到頭暈的過程。最後發覺相片都係死圖,最後都係要人手再執過! 好煩!

所以,最後我都係選擇手動搬家算把啦!!!

過程中,可以再一次看以前去過的地方,再一次回味一番,真係好似再去過一樣! 

我發覺:

我愛的國家都係意大利! 

第一次blackpack去歐洲就最難忘!

一個人去歐洲就最自由!

至於舊留言方面,都不能忽視! 我用Print Sc 的方法,再用小畫家把留言裁剪下來,然後再upload到相簿中! 幸好,我都不是太多留言,做過來都不會太辛苦! 

最後一句,條條大路通羅馬,不論用什麼方法,大家要努力!


20 則留言:

  1. 係呀! 我寫緊新行程之餘都搬緊D舊文,部分係相片over size,所以要up過,所以亦都重溫緊呀~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我除左改圖之外,仲要改字體的大細!

      刪除
    2. 可否教我點搬去google文件...甚麼雲端,點整AR?

      刪除
    3. 你看看(我的搬blog方法)網誌就知道!

      刪除
  2. 恭喜!!! 恭喜!!!
    我全部相片over size,都未有時間/心情去執.....
    重溫一次OLD POST, 不難發覺當時會的感覺和文字,
    跟現在總有一點距離.

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為我想快快了左件心事,所以dick 起心肝做完佢! d相真係有排執!!! 加油!!!

      刪除
  3. 我同妳一樣,乜都唔識,直接copy過嚟,
    你好過我,我都喺啱啱搬好~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係恭喜你啦! 其實搬完都仲有排執......

      刪除
    2. 你d相仍然連結住yahoo blog的網址,係唔得呀!

      刪除
  4. 回覆
    1. Thank you ! 你都試下係blogspot度用多d !

      刪除
  5. Congratulation. I have also moved Y blog to blogger successfully using Blogtrans. However, I copy each blog into google drive and then change all photos in the blog to that from google drive one by one. I spent about two weeks to complete the migration of the photos.

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以其實用任何方法都係要花時間,特別係處理相片!!!

      刪除
  6. 死啦!原來我copy過去的相全部仍然、掛了落yahoo果度,點算好呢?想問吓你先copy and paste去到google的文件中,是什麽文件來的?我電腦勁唔掂,想學你簡單啲。

    回覆刪除
    回覆
    1. 吓! 你d相就一定會係yahoo blog 正式接埋後就死圖! 我最衰找唔到係link比你,人地有圖解釋會容易明d. 我試下用文字睇下你明唔明.
      1. 把舊文連相片從yb 直接copy到(google文件)中.
      2. google 的文件係邊度呢?
      - 去goolge.com 登入後, 上面有個pull down menu, click入(更多), 再click入最底的(更多)
      - 見到(家居與辦公室), 有個(goole文件)
      3. 再把文章及相片由(goole文件) copy 去 blogger
      - 我會用 CtrlA 代替 全選, 用Ctrl C 代替copy, 用Ctrl V 代替Paste , 這樣會比用mouse 更快!
      4. 其實相片及字體的大細都要再執, 不過, 可以慢慢來!!
      5. 所有在 goolge文件 的文章 最好都copy 埋個標題過去, 左上角有地方可改標題。因為當你在雲端開的時候,就可以清楚看到邊篇打邊篇!
      希望幫到你!!!

      刪除
  7. 好龐大的工程啊~ 搞掂就好啦~ ^^

    回覆刪除
  8. 搞掂晒啦, 恭喜 ~~
    咁就開張大吉啦喂 ~~~
    =)

    回覆刪除