2013年11月25日星期一

Day 20 ~ 飛去莫斯科

Travelling Date : 10 August 2012

之前都影過這座國會大廈,但因下午背光! 所以這天,趁著早上仍有少少時間,便約了位朋友仔去"人民宮殿"補影一下! 其餘的兩位就繼續瞓多一陣。 由酒店會經過一個遊樂場,好似一個皇宮! 如果我d 契仔契囡見到,一定會很開心!



我們急急腳影完就返酒店食早餐,我們乘搭12點班機,所以要兩個小時前到達機場! 我們四個人,其中一位朋友要跟我們分手了,因她的機票跟我們不同。 

3.5小時飛到莫斯科機場,由於是第二次來到這裡,所以很快便去到火車站乘搭機場快線,然後再轉Metro去hostel。

放下行李,見時間都唔早,快快步行去紅場先! 天色麻麻地啊!

可惜,整個紅場都圍上欄杆,慘慘慘! 雖然我和惠C都不是第一次來紅場,但係同行的志恆就第一次來,佢就真係好失望!

沒有心情之下,都要行下GUM百貨公司,竟然有驚喜。有很多七彩繽紛的氣球,而且有乒乓球打,有趣有趣!!!


晚上去左hostel附近的牛記食平民餐! 離開的時候,下大雨,幸好有件防風防水的外套,頂得住! 不過,我們就沒有去影夜景了!









4 則留言:

  1. 咁搞笑,路中心打乒乓波都有…

    回覆刪除
  2. '皇宮'in the playground is so beautiful.

    回覆刪除
    回覆
    1. 這個playground不在"皇宮"範圍之內,只係旁邊! 多數的人都唔會行去!

      刪除