2013年11月19日星期二

Day 19 ~ Bucharest 羅馬尼亞首俯

Travelling Date : 9 August 2012 (Thu)

這天,由 Sighisoara 坐6:09火車去Bucharest 布加勒斯特,原定應該11時到達。不過,火車延誤了兩個小時。火車站的環境都算乾淨,感覺安全! 




然後,立即坐地鐵去酒店。地鐵人流不多,而且線道不複雜。

 由Metro Izvor行去酒店只需10分鐘,非常方便。房間環境很好啊! 終於有獨立洗手間!


本來plan左去國會大廈參觀,可惜火車delay,錯失了英語導賞團。唯有在外面影下這座未完成的蛋糕式建築物,它的面積只是僅次於美國六角大廈,它象徵著獨裁者Ceausescu壽西斯古的權力中心。

對面就是長長的百萬大道,兩旁的大廈是高官府第。不過,好似人影都無,死氣沉沉!

我們只得半天時間行下這個首都,所以要加快腳步!先經過一間不知名的教堂!

跟著地圖去到Antim Monastery(1715),它的外牆有美麗的馬賽克。

 Romanian Patriarchal Cathedral & Palace,我們參觀的時候正正有崇拜儀式進行中!

終於行到Piata Unirii (Union Square),有大型的商場! 從這裡就可以進入舊城區! 其實都係離不開教堂,再係教堂!

本來想行去革命廣場,但係行下行下,好鬼攰,再加上沿路都沒有什麼特別的建築物,所以食完飯就返酒店休息! 


這支汽水令我們暢飲一番,炎炎夏日,真係好正! 











10 則留言:

  1. There are many beautiful churches and buildings. The styles of the churches there are different from those seen in other European countries.

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能我地太疲累,睇左一d較為重要的教堂就算!

      刪除
  2. 羅馬尼亞安唔安全?好似好多吉卜塞小朋友喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 好安全! 我地坐過兩次夜火車都好安全,所到之地都無見過吉卜賽小朋友。首都火車站又唔係好亂,感覺良好!

      刪除
  3. 東正教堂幾靚
    夏天那裏有冇30度?

    回覆刪除
    回覆
    1. 當然有!雖然無溫度計,但以我地飲汽水的次數及速度,相信一定有!

      刪除
  4. 教堂修道院都好有特色,好好睇!
    羅馬尼亞的supermarket多唔多o架?買野食貴唔貴?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我無去行大型超市, 只係士多買嘢! 一d都唔貴!

      刪除