2008年6月11日星期三

我的契女

昨天,我和老公(契爺)去接契女放學.

契女第一件事就話要買糖糖.然後,契爺在扭蛋機扭左個彈彈球比契女,開心死啦!

契女同我們一起去食嘢,她無食任何東西,因為在幼稚園已經食左飯.

之後,我帶她到會所玩.因為外面太晒,其實她好想去公園,不過,經過我幾句說話,她沒有再堅持.

全間房只有契女和一個4歲的哥哥一起玩.不過,契女唔係好采人!只顧自己走來走去.

步步為營!小心呀!
    大踏步向前確威武!

契女又唱佢的飲歌:ABC
契女的彈琴手勢......

到了走的時候,我叫契女收拾玩具,忽然那個小朋友大大聲話唔駛,居然佢亞媽一D反應都無.幸好,契女都不受影響,慢慢將自己玩過的玩具和椅子收拾,契女真是很乖,當然立即口頭讚賞.

返到家中午睡時,她竟然發現將被唔同左,超級好記性,因為佢起碼3-4個月無上過來.

契女:張被是新呀?

我   :是呀!我的媽媽買呀.

契女:咁靚.有咁多strawberry.(然後笑笑口,攬住張被) 

今次,契女自言自語15分鐘便訓著了.比以前起碼半小時才入睡,有進步!!!    

訓醒後,第一件事就話要去屙尿.我都差D唔記得!   

看了15分鐘Elmo,就帶她去買雪糕.

途中,問她知唔知星期日是什麼日子?佢當然無出聲.

我就話係Father's day.

佢立即問:咁幾時Emily's Day.哈哈哈!!!





3 則留言:

  1. 必必好似肥左喎!!!!
    [版主回覆06/12/2008 17:37:00]契女重話自己肥過寶寶,勁搞笑!

    回覆刪除
  2. 佢D手指肥'dou' 'dou', 好得意~~

    回覆刪除
  3. 那天早上, 我話契媽接你放學, 她不知幾高興, 笑笑口o甘.

    回覆刪除