2008年6月23日星期一

病中的體會(三)

詩歌的力量真奇妙,經歷了這個大病之後,現在唱起詩歌來會有更深的體會,好像與詩人接通,他說中我的心情、我的感受.

另外,我最怕抽血,每次抽血我都要唱著詩篇121篇<我要向高山舉目>. 因為很多時抽血中心的人一看我的手臂,就會話:你D血管好幼啊!好難找啊!或者話:你唔洗做嘢呀?我一聽到心裡立即向下沉,因為我估計你的手勢唔係好好.自己D血管都唔聽話.所以要唱詩歌來幫助自己.好奇怪,就是一定要唱<我要向高山舉目>才會順利完成,唱其他的都不行.我試過好多次都是這樣.

以下三首詩歌都是患病時常常聽的詩歌.



第一首  <千山萬水 恩惠相隨>

走過千山 渡過萬水 你的恩惠 步步相隨

生離死別 你都安慰 你的作為 奇妙可畏

我要讚美 你的作為 一心稱謝 你的恩惠

你手所行 誠實公平 配得讚美 何等寶貴

主耶和華 恩惠有憐憫 主耶和華 恩惠有憐憫

主耶穌華 公義慈愛 信實守約 何等寶貴



第二首  <等候神>

我的心哪  你當默默無聲 要專心等候神

我的救恩是從神而來 祂是我的磐石我的得勝

我的心哪 你當默默無聲 要專心等候神

我的盼望是從神而來 祂是我的幫助我的榮耀

主作我的高台 我必不至動搖 主是我的力量和避難所

我要時時倚靠祂 我要安靜等候祂 我的榮耀能力全都在乎神


                                  




第三首  <親眼見你>

有你,我生命不一樣,有你,我生命再燃亮,

有你,我不害怕困難,有你,我有滿足的喜樂。

我在深處裏求告你,你在,天上聽我禱告,

你是,我堅固避難所,我讚美你直到永遠。

太陽還存,月亮還在,人要敬畏你直到萬代。

我從前風聞有你,現在我親眼看見你。
              

2 則留言:

  1. 我由怕血到現在可以睇住佢抽,亦因 血管幼 ,左手抽吾到,即使講左左手抽吾到,但他/她們時常想突破成功或吾使走出lai就位,都係要試抽,係要攪到兩隻手有洞,有次女護士值日抽血,吾理我講..仲要將枝針左搖右搖..我痛吾敢出聲..因佢一向都惡..到佢搖極都抽吾到兼見到我忍痛樣,才說好痛呀!罷手.
    另一次較經典係一個專抽血亞哥,聽我講完後,說佢地抽吾到吾代錶我抽吾到..結果仲要話我左手吾係血管幼,係血管萎縮 ..要舉下啞呤做運動.但我01年到現在都從未抽到左手,兼因血管幼抽吾到這句話,其實係佢講..just for sharing..thx.
    [版主回覆10/09/2008 17:10:00]果然一山還有一山高!有醫生的手勢很好,佢幫我插豆豆針,就好大力拍打我的手背,佢講笑話我真是唔打唔得,真是好快手就找到血管,而且一插就中,唔洗左睇右睇. 現在我已經認得邊個抽血是好勢,真是有D唔同.

    回覆刪除
  2. 抽血呢樣野呢, 真係睇你好唔好彩囉! 一樣米養百樣人, 未必人人肯聽我地呢d病人意見, 佢地肯聽咪我地唔使挨多針囉, 唔肯聽咪都係我地受罪囉, 佢地拮多一下又唔係佢地痛既. 所以我有個好衰既諗法, 就係望抽血個個人都要俾人抽下血, 等佢知道我地感受, 唔好以為佢自己啱哂. 我都係血管幼既人, 病過咁多次, 都遇過唔少"自以為是"既抽血人, 唯有都係有禮貌咁勸佢地抽我想抽個隻手囉.
    [版主回覆01/12/2009 22:14:00]每次抽血我都希望是會遇到一位肥先生,他的手勢一流,一D都唔痛.又唔會一路抽血一路話我D血管幼.

    回覆刪除