2009年11月9日星期一

Vilnius Day11~(B)

續  30 July 2009


看完KGB的博物館後, 已經中午了.


返回舊城區後, 先看看一間美麗的教堂.
而且我發覺Vilnius有很多景點都要下午影先至唔好背光.




這座15世界的紅磚造哥德式教堂, 因長得太靚, 以致當年拿破崙看到它時, 還說過要把教堂放在他的手掌心帶回巴黎.



這條路就是昨晚去餐廳的一段路, 只要繼續向上行, 餐廳就在左手邊.



St. Catherine's Church  這間曾經受火災和蘇聯時代破壞, 直到2006年分開發給遊客, 現在多數都是用來舉辦音樂會了.
教堂前有個公園可以休息, 我都唔例外. 然後, 現到對面有位人兄拿住部電腦, 我又拿部i-touch試下先, 原來真係有免費Wi-Fi. 哇! 重大發現!



總統府




這條街是在猶太人區附近, 全國有80%的猶太人都住在Vilnius.







之後, 我唔打唔撞去左個小型market, 我都買左一罐細細的蜜糖, 好好味!

可能因為係佢地自己養的, 好新鮮! 由於這天是最後一天, 我的錢都用得七七八八, 所以只能買罐最細, 如果有錢的話, 應該買大罐D.





走到另一個山頭, 可以望到城堡呀!




在山上周圍行, 有條舊的圍牆, 幾靚啊!




這天, 都行左好多地方.
由於, 我已經退左房, 4,5點已經唔想再行, 但又要等到九點先坐巴士去華沙, 唯有在Cafe 店上下網, 休息下.


終於都等到上巴士了, 原本我已經打左住, 點知司機叔叔將所有人的位置都再調過.
我隔離就沒有人坐, 但是我後面的一對男女就煩死人. 不停講嘢, 一聽就知係追女仔, 成晚都瞓得唔好.


架巴士中途會停幾個站, 比D人落車吸下煙, 去下洗手間.
到了波蘭邊界, 就有關員上車檢查Passport, 佢地個樣真係好Cool, 而且真係我似前蘇聯的秘密警察一樣. 佢地睇我的香港特區護照就特別奈, 無所謂啦! 我都唔心急, 反正我都唔係偷渡. 佢地都無問我任何問題, 便把護照比返我.


終於, 可以走啦!


立陶宛再見啦! 我真係幾喜歡你!



沒有留言:

發佈留言