2009年11月13日星期五

Warsaw Day12~(A)

31 July 2009 (Fri)

經過一晚的夜車, 當然無覺好瞓. 波蘭時間五時到達華沙, 因時差的關係, 其實對於我來說是四點.

不過, 唔知點解落車的巴士站跟市區有一段距離, 我本以為是中央火車站附近.

我在大街上, 問了幾個途人, 一直左轉跟右轉.  不過, 我都是覺得有點不對勁.

然後再問人, 他說我應該搭巴士去中心. 跟他的指示, 在巴士站等了一會, 我以為又是亂點一通, 在稀疏的途人中再問多一位亞伯, 他都是在這兒等, 但我問他我沒有波蘭$, 他指指手錶, 說了一些我唔明的話. 我猜都是依家咁早, 無人查票.
終於, 架巴士來啦! 我由後面的車門上去, 車上少貓幾隻, 司機在倒後鏡望左我一眼, 我覺得個司機好似知道我坐霸王車, 我一於好少理, 坐底就算!

問了身邊的乘客, 終於找到間五星級酒店. 我從來都唔會book咁貴的酒店, 因為係我的朋友book的. 他們好好人比我六點就可以check in, 即刻沖個涼, 瞓一瞓. 好正!
InterContinental Hotel五星果然非同凡響! 個洗手間先一流, 有企缸, 又有浴缸. 超豪!

而且個外面個View一流
重有可以望到個Palace, 洲際酒店的最高層有個游泳池及按摩池, 同樣都是對住這個景.
在房間向外望, 無得彈!








沒有留言:

發佈留言