2013年11月6日星期三

我的搬blog方法

由於由 yahoo blog 直接 copy and paste 去 blogger,文字係無問題,但圖片的 link仍然存放在yahoo blog那裡,圖片會link去 blog.yimg.com。若果Yahoo Blog 正式執笠,所有圖片都會死 link,即時會死圖。

而我又係電腦亞毛,曾經試過續張相upload去 google 的piscasa相簿中,續張相改圖,但過程好痛苦,一個小時只做得5篇,簡直想死!

無意中搵到網友介紹一個又簡單又快捷的方法。可惜沒有記下網址。唯有自己再演繹一次! 


1. 同時用兩個視窗,一個用iexplore開yahoo blog,另一個用chrome開google (最好登入先)


2. 在yblog直接copy舊文連相片去google文件中

3. google 文件可以在這裡找到
開啟<更多>之後,就可以找到goolge 文件


打開goolge 文件,就可以把yblog的舊文連相片copy到這裡



相片的link就不會去左yimg.com

而係自動去左goole的雲端 googleusercontent.com

4. 再由google文件 copy 去 blogger 
    如果想快就要懂得用ctrl a =全選,ctrl c=copy,ctrl v=paste
    不要用mouse呀! 隻手會好攰!

5. 記住改blogger的文章標題時,同時改埋google文件的同一篇文章。這樣,當你開雲端硬碟時,就會現到一篇篇文章好整齊啦!




6. 在google文件做完一篇,不用自己save,因為佢會自動幫你save

7. 再開一個新文件,save下一篇。方法: 檔案--新增--文件


我就係咁樣,慢慢一篇一篇搬過來! 只要熟左個步驟,就會好快! 一個鐘可以完成20篇左右!

至於留言方面,我就用Print Screen 的方法,capture 左個圖,用小畫家裁剪合適的大小,然後上載於Pisaca相簿中。

哈哈! 我的大業就是這樣完成了! 我都要比個叻自己!



22 則留言:

  1. 好叻呀!! 但如果已經做了yahoo備份, 就唔可以在yahoo blog文章中 copy and paste了, 是嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 絕對可以!我都係備份後,之後再係yblog那裡copy and paste 舊文

      刪除
    2. Yahoo 備份後可以用. Blog tran, 只須改圖片個名, 好快手!

      刪除
  2. 回覆
    1. 我要多謝你至真!無你的指引,真係好似一隻盲頭烏蠅。

      刪除
  3. 妳好叻呀!! 真的條條大路通羅馬!!! ^^
    其實我都搬BLOG, 係好彩得少爺仔和同學仔幫我做.
    看見D 網友的BLOG TRANS.....
    頭都大, 眼都花, 真的想C.....

    回覆刪除
    回覆
    1. 你就幸福啦! 有人幫你搬! 我都試過用blogtrans那個方法,都係一樣好煩! 之後,同樣都係要執一餐死!

      刪除
  4. 哈哈!我都係一名「愚公」。
    但我真係就咁copy & paste咋,我左睇右睇見無link黐住,以為無事添 :(

    回覆刪除
  5. 我睇左你d相都係唔得,全部都係連接住yahoo的.

    回覆刪除
    回覆
    1. 但我搬移之前已試驗過,我的方法是在Yahoo的編輯狀態下做複製的,待貼上Google發佈後,在Google的檢視版再做copy & paste 到"Word document",檢查過相片並無任何連結(hyperlink),現在有些相片上顯示的號碼,其實是在相機上原來的編號,這便等于有連結嗎?你或你的朋友可否指點一下呢?謝謝!

      刪除
    2. 我以你最新一篇網誌為例子(威尼斯的三日兩夜),我R- click第一張相,然後按(檢查元素),下面就會出現好多html的code,而你張相的code就會hightligh左,顯示已經上載於1.bp.blogspot.com/,即是已經在goolge的driver內。用同樣的方法睇你第二張相,就顯示上載於blog.yimg.com,即是仍連結於yahoo。

      刪除
  6. 依你教法照做,但相片顯示係https://lh5.googleusercontent.com/... , 唔係 bp.blogspot.com呀,ok嗎?(你係阿姆,我係阿婆呢) : (

    回覆刪除
    回覆
    1. 兩個都OK,因為第一個係上載於google的雲端內(好似網上的hard disk),另一個係上載於google的picasa相簿中。

      刪除
  7. 搬留言用Print Screen,幾特別。:))

    回覆刪除
    回覆
    1. 高手駕到! 請多多指教!

      刪除
    2. 唔好咁講。
      因為你寫得非常詳細,我想加呢篇link去我篇copy-and-paste文。OK?

      刪除
    3. 希望幫到人啦! 不過,我相信大部分blog友都應該差不多搬完!

      刪除
  8. 謝謝你分享*˚❉°•唔該晒*˚❉°•明天去試吓用⊹★☁﹒。♦☾¤•°美夢甜睡•☆...Zzzz

    回覆刪除
    回覆
    1. 努力呀!唔係好難,近排剛剛幫個朋友搬,都係用這個方法,花了一個星期搞點了

      刪除