2009年5月15日星期五

最新覆診報告

今天是去完意大利旅行之後,第一次見醫生.

遇到一位患了20年的病友,之前在醫院曾探望過她.

現在的情況比之前有些好轉.(不過都是不太好)

今天見了司徒醫生(教授),原來他醫腎炎是很好.

於是,我向姑娘請求讓我睇司徙醫生.

我都唔係第一次見司徒醫生,他細心問過我的病情.

他說各方面都不錯.

於是,我打蛇隨棍上,問可唔可以減藥.

他看了看電腦. OK啦!

他停了一隻血壓藥(同時係保腎)

另外,一隻抗"利疾"的藥,就一日食一次,改為隔日食一次.
如果下次覆診都無問題,再停啦!
佢話這隻藥唔可以立即停呀!

我真係好開心,可以食少D藥.


4 則留言:

  1. 同佢和平共處. --> 大家都得o既

    回覆刪除
  2. Keep faith in GOD!!! Add OIL!!!

    回覆刪除
  3. 恭喜你呀~~我都要努力d先~呢排出多左街食,又腫返少少,我都要乖d先得
    [版主回覆05/20/2009 16:02:00]我一個星期有六天都食住家飯呀! 出街食得多真係無益! 如果有腎炎仲要介得好清(初期)

    回覆刪除
  4. 係呀~不過因為呢排係我生日,所以朋友請食飯唔可以唔去~依家食親都係食壽司,清淡d麻~

    回覆刪除