2009年10月16日星期五

Klaipeda Day7

26 July 2009 (Sun)


7:00am 食個早餐


民宿的伯伯好好招呼, 而且仲打煲太. 他們預備的早餐很精緻! 而且他們的茶包真係好好飲. 之後, 我行超市的時候都有買番同一款式的紅茶.


返來香港, 我請同事試過, 他們都話好香, 好正!
不過, 我係香港只能買到同一個牌子的茶包, 但找不到一模一樣!





嘆完個早餐之後, 於是走去搭船去Curonian Spit National Park 睇沙丘 sand dunes


在馬頭附近問了一個大嬸, 我出示地名, 她立即叫我跟住她, 其實她唔係好識英文, 只是她跟我都是搭同一條船. 買了船票後, 坐了一艘過海船, 好似在尖沙咀過海到灣仔一般, 我企在船邊, 吹著海風, 而且四周都有海鷗陪伴一起出發, 感覺不錯!!!




過去對岸, 只要5-10分鐘. 下船後, 亞嬸拉著我急步走向巴士站. 原來有個巴士在附近等我們. 如果行得慢就會無位坐. 果然係亞嬸本色. 她們在中途站下車, 我就到總站才下車.


到了Nida, 問個司機應該往哪個方向, 原來他是老點. 之後, 途中再問一對老夫婦, 他們的英文一流, 並且介紹了四周的環境和教我如何行去沙丘.





沿著海邊一路行, 要行20-25分鐘便到達目的地. 遠遠已經看到沙丘, 心情已經很興奮.










行了約一個小時,便離開了. 其實在沙丘上行真是幾辛苦, 要用更多的力氣.


船巴士, 轉接駁船便回到市中心. 我發覺昨天非常熱鬧的地方, 突然人煙都唔多個, 好鬼死, 究竟D人去左邊? 真係好似個死城, 非常靜. 不是寧靜那種, 而係無人氣, 感覺好奇怪.


我問過 i-information center的人員, 查詢有關節日的安排. 原來在某處有個音樂會之類的節目, 她教我搭巴士去. 但是我在巴士站等極都等唔到巴士, 唯有打消這個念頭.



在街上四維逛逛.



市政廳: 昨晚我就在這個空地聽音樂.





係唔係好似有人坐在上面呢?


無咩嘢好睇, 去超市買左D食物, 便返去民宿休息.


好彩, 我住的房間有衛星電視, 可以睇到英文台.
我就係住在這間屋的最頂層, 向內園! 好靜呀! 瞓覺一流!!!








沒有留言:

發佈留言