2013年11月30日星期六

Day 22 ~ Last Day in Moscow

Travelling Date : 12 Aug 2102 (Sun)

這天是最後一天在莫斯科,下午6點要到機場。先把背包寄存在hostel的common room,然後出外食個早餐。唔知點解,莫斯科間間hostel都唔包早餐? 

最後一天,當然要去紅場和克里姆林宮。我們抱著一絲的希望再去紅場一次,希望紅場的圍欄會被拆除。可惜,事與願遺!



真係大剎風景,可能之前有什麼大型表演節目,無辦法啦! 見時間差不多,唯有去睇下換兵儀式啦! 
哇! 今次影到90度角腳,好直呀!

之後,再行番去睇個七彩洋蔥頭教堂! 來到莫斯科必去的景點,簡直就係指定節目! 我覺得佢吸引之處就係睇極都唔會厭!

再行遠一D,去到橋位,就會見到克里姆林宮,再遠d又會見到金頂大教堂! 當又厚雲蓋頂,只能隱約地見到小小藍天!

我們沿著河邊行,行到金頂大教堂,再次入內參觀! 幸好,它是免費入場,否則唔好攪我! 

之後,我帶個同事去到克里姆林宮的入口處,等佢買左門票。我同惠C就唔入去啦! 約好個半小時後再相見!


我們兩個女仔就四周行下,坐下,睇下! 時間過得好快! 差不多下午2點。大家都好肚餓,計一計時間,食個午餐,回去hostel沖個涼,都差不多要去機場! 所以都係急急腳去搵嘢食! 


臨走之前,我們一定要再飲紅菜頭湯! 否則,我們一定會好遺憾! 再加上杯紅草莓汁,真係無得彈! 其他嘢食外表都係一般正常的意大利餐廳的款式,但係好好味! 今餐可以話一鋪清袋!

我們住的hostel非常近間好有名的超市,經過就算唔買嘢,都要入去睇睇! 包你大開眼介,不禁會問洗唔洗咁浮誇呀!
睇一睇個價錢,就知道有幾咁高檔。買個菠蘿都要個百元港幣, 簡直係港版 city supper !!! 原來佢係24小時型業。


足足三個星期的旅程,都係時間劃上個句號! 係hostel快快手沖個涼,洗個頭,急急腳去坐地鐵,點知又記錯車站,好彩都趕得及去機場。 





10 則留言:

  1. 嘩! 呢個超市我錯過了⋯

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係第二次去莫斯科先有機會去! 總有下次的機會

      刪除
  2. 我第二次去俄羅斯也有經過入去, 真的好高檔......
    我沒有買東西, 入去行個圈......

    回覆刪除
  3. I like the red building in the red square.

    回覆刪除
  4. 回覆
    1. 係咪覺得有無攪錯! 你無眼花,真係超市!

      刪除
  5. 我至愛聖巴素呀!呢篇多一個亮點→超市。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係超超超愛這個洋蔥頭教堂,每次去都會發掘了新景點

      刪除