2009年6月19日星期五

我的生日

星期天, 我約了契女一家,亞Ling一家,來我家吃飯.

我親自下煮, 煮了意大利粉和煎大虎蝦, 叫了一個Pizza.

我想在家中吃, 因為可以多些時間傾下, 有時工作忙碌, 真係很難得同三五知己講下自己的近況, 傾下心事.

就算在教會見面的時間不多, 來去匆匆, 所以我很珍惜一大班團友一起食飯的時間.

其實生日對我來說沒有什麼大意義, 反而覺得借生日來跟朋友相聚來得更有意義.

大的蛋糕是老公買, 細的是珊姐一家買, 兩個都很好味!!


之後, 契爺拿出一個新玩具.   哇! 我都係第一次見.

我的契仔--吉吉  佢瞓醒了, 多麼可愛! 好多肉啊!手臂和大腿都係一節節呀!




1 則留言: