2008年4月10日星期四

嘇啦!今天不能洗澡!

今天一早到威院Check個心臟,要在胸前貼上七個圓圈,有些電線連接著一個小小的儀器,要24小時掛住它Check住個心.今晚不能洗澡!明天下午放工後再到醫院拆除儀器.

我在輪候的時間,無意之中聽到護士長跟我旁邊病人的對話,原來可以叫護士長幫我出張應診記錄紙.這樣我便不需要為假紙而憂心.我立即話:護士長,我又要!她立即問我個名,然後幫我辦妥!



在醫院搞完一輪,之後去沙田買左幾隻CD.

其中一隻是愛爾蘭獨立電影的Soundtrack:一奏傾情

其中的Falling Slowly真是很好聽.



Once(一奏傾情):Falling slowly by Glen Hansard





2 則留言:

  1. 個心有mug事, 點解要check嘅?

    回覆刪除
  2. 因為之前我食大份量的類固醇的時候,個心跳得好快,連訓覺都較難入睡.所以排期check個心,但現在藥物的劑量已減輕了,排得期嚟個心跳都O.K.不過唔想浪費機會.

    回覆刪除