2008年4月21日星期一

吃得苦中苦......

昨天,早餐吃了亞媽買來的有機麥片(Organic luxury fruit & wholegrain muesli),我加入牛奶.哇,第一口食落去就想唔食.不過,我不停說服自己,這是很亞媽一番心意,專程去馬沙買比自己食,而且這些健康食品應該不便宜.一邊食,一邊同自己講這是有益呀!不要浪費!最終,都是食完一小碗.

之後,我去看另一個女中醫.我主要係想清一清自己的感冒.她是開藥粉,用溫水沖.其實這兩三個星期,我都一直有吃中藥,不過是煲嗰種,已經慣飲一碗,都唔係太怕苦.

不過,原來苦都有更苦.這次用小小份量的水開的中藥,真是超級苦,好苦,勁苦.......

差點兒想嘔出來,不過,自己死頂,嘔左就前功盡費.

醫師話,如果我想信佢,佢都會幫我醫自己的紅斑狼瘡,佢會用中藥加針灸.中西合壁.

但是這些藥這麼苦,我都不知頂唔頂得順.另外,我聽到針灸就驚啦!不過,我候診的時候,親眼看到她用針灸如何令一個病人可以自己行路,不用別人扶助.真是好像拍戲一樣.

1 則留言:

  1. 唸成點?會搵佢醫嗎?你咳左o甘耐, 如果d藥係得, 即係話信得過掛?你下次問佢有無醫過紅斑狼瘡再決定都好.
     
    [版主回覆04/24/2008 17:27:00]這個中醫的藥都幾有效.我想星期六再去睇多一次.

    回覆刪除