2008年3月9日星期日

Santana Live Show

3月7日終於睇到Santana的演出.原來他在1973年第一次來香港演出,我當時都未出世.

Santana雖然已經60歲,但仍然是結他高手,一流的Solo.一流的配搭,佢隊Band真是非常厲害.一共有11個人,有人唱,有人玩Percusion,有人玩Trombone和Trumpet.有人玩Bass,有人玩Drums. 他們把音響做得很好.

由其是玩Percusion的樂人,好似摩打手一樣,好勁!!!

我只是之前聽過佢隻CD,雖然唔係好熟,但是Santana的Latin Style 加上好好的聽的Melody Line,並有強烈的節奏感,每首歌都非常吸引,非常專業.

在會場內,大部分的外國人都起身跳舞.我起初都是坐低拍手,但之後好似熱左身,有些歌都會企起身跳一番,拍一番,大叫Woo......整個氣氛都是好正.全場大約2hrs45mins,一首歌接一首歌,絕無冷場.非常興奮!!!

最慘是離開時已11點,雖然有同事車我到九龍塘火車站,可惜塞車.這個場館實在太遠!(機場博覽館)

沒有留言:

發佈留言